Sutienul port-betisoare chinezesti, destinat femeilor care vor sa renunte la utilizarea betisoarelor de unica folosinta pentru a proteja mediul, a fost lansat in Japonia de o mare companie producatoare de lenjerie intima. Compania Triumph a prezentat la Tokyo produsul "My hashi" ("Betisoarele mele"), un model de sutien ale carui cupe reprezinta un bol de orez si unul de supa miso (specialitate traditionala japoneza n.r.), dotat cu doua buzunare laterale pentru depozitarea a doua betisoare pliabile. Sutienul a fost conceput pentru a incuraja japonezele sa renunte la betisoarele de unica folosinta din lemn, oferite in magazine si restaurante. Compania Triumph a subliniat ca sutienul port-betisoare chinezesti nu are doar un rol ecologic. Betisoarele plasate lateral au rolul de a strange si ridica sanii, "accentuand astfel decolteul". Nu se stie, deocamdata, cand va fi scos la vanzare acest prototip. "My Hashi" este ultimul produs dintr-o linie ecologica lansata de Triumph, care mai cuprinde "Eco-globe Bra" (creat din materiale reciclabile, precum porumb si hartie), "Warm Biz Bra" (dotat cu microunde, care contribuie la incalzirea organismului) si "No! Shopping Bag Bra" (sutienul-sacosa, care contribuie la reducerea consumului de pungi de plastic).