Potrivit Hot News, Chrysler numara o retea de 5.250 de concesionari, 46 de fabrici, peste 2,7 milioane de unitati vandute pe an si numeroase noutati programate pentru productie.
Pentru a stabili o strategie de succes, presedintele Robert Nardelli si vicepresedintele Tom LaSorda au apelat la serviciile lui James Press, venit de la Toyota USA, caruia i-au fost incredintate vanzarile, marketing-ul si produsele noi.
Sarcina dificila este aceea de a gasi produse minune, capabile sa seduca atat clientela din America de Nord, cat si pe cea europeana, exigenta in privinta calitatii finisajelor, lucru neglijat pana in prezent de constructorii americani.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro