Dupa despartirea de Daimler, grupul american Chrysler trebuie sa-si continue drumul pe cont propriu. Din pacate, concernul este mult prea dependent de suprasaturata piata americana, motiv pentru care va trebui sa se orienteze si spre cea internationa
Dupa despartirea de Daimler, grupul american Chrysler trebuie sa-si continue drumul pe cont propriu. Din pacate, concernul este mult prea dependent de suprasaturata piata americana, motiv pentru care va trebui sa se orienteze si spre cea internationala.
Potrivit Hot News, Chrysler numara o retea de 5.250 de concesionari, 46 de fabrici, peste 2,7 milioane de unitati vandute pe an si numeroase noutati programate pentru productie.
Pentru a stabili o strategie de succes, presedintele Robert Nardelli si vicepresedintele Tom LaSorda au apelat la serviciile lui James Press, venit de la Toyota USA, caruia i-au fost incredintate vanzarile, marketing-ul si produsele noi.
Sarcina dificila este aceea de a gasi produse minune, capabile sa seduca atat clientela din America de Nord, cat si pe cea europeana, exigenta in privinta calitatii finisajelor, lucru neglijat pana in prezent de constructorii americani.


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.