Societatea BCR Asigurari de Viata a inregistrat in intervalul ianuarie-septembrie 2007 venituri din prime de 60,52 mil. de lei, depasind cu 89,1% rezultatul consemnat in perioada similara a anului trecut, a anuntat ieri compania.
''Rezultatele obtinute pana in prezent sunt o concretizare fireasca a strategiei de marketing si vanzari adoptate de companie", a declarat directorul general si presedintele directoratului BCR Asigurari de Viata, Florina Vizinteanu.
Ea a adaugat ca un factor important care a condus la cresterea valorii primelor brute subscrise l-au reprezentat dezvoltarea retelei de distributie, a retelei de vanzare, precum si calitatea serviciilor.
Valoarea activelor companiei se ridica la 141,30 mil. lei, in crestere cu 41% comparativ cu perioada similara a anului trecut, in timp ce profitul brut a ajuns la 3,7 mil. lei. Cresterea valorii primelor brute subscrise a avut loc pe toate liniile de produse ale companiei.
O dinamica accentuata au inregistrat produsele destinate economisirii in vederea pensionarii, se mai arata in comunicat.
In scurt timp, BCR Asigurari de Viata va lansa si produse de asigurare unit-linked, care combina caracteristicile asigurarilor de viata cu cele ale unor produse de investitie, respectiv protectia oferita de o polita de asigurare de viata cu beneficiile investitiei.
La sfarsitul lunii septembrie, compania avea 92 de angajati si 800 de consilieri de asigurare, care activeaza in 43 de agentii.
Tot ieri, un alt actor de pe piata bancara, Generali Asigurari, a anuntat un volum total de prime brute de 281 mil. lei, in perioada ianuarie-septembrie 2007, cu 34% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Valoarea primelor brute subscrise la asigurarile de viata a fost de 42,4 mil. lei, in crestere cu 57% fata de perioada ianuarie-septembrie 2006.