Coreea de Sud, una dintre marile puteri industriale de pe continentul asiatic, recurge la o metoda ade moda veche" pentru a-si solutiona problema traficului infernal: isi incurajeaza cetatenii sa renunte la masinile personale si sa le a
Coreea de Sud, una dintre marile puteri industriale de pe continentul asiatic, recurge la o metoda ade
moda veche" pentru a-si solutiona problema traficului infernal: isi incurajeaza cetatenii sa renunte la masinile personale si sa le ainlocuiasca" cu biciclete, informeaza Yonhap si Associated Press. ECOLOGISTI. Ministerul sud-coreean de Interne a anuntat luni debutul unei campanii de promovare a mersului pe bicicleta ca alternativa a deplasarii cu masina personala sau cu mijloacele de transport in comun, pentru a solutiona in acest fel problema aglomeratiei din trafic, a poluarii excesive din aerul respirat, dar si a pretului crescand al combustibilului. In cadrul unui comunicat de presa, Ministerul de Interne de la Seul a precizat, ca va suplimenta numarul de sosele destinate exclusiv biciclistilor, numarul de stative pentru biciclete si ca va revizui ordonantele de lege legate de acest subiect. aRolul important pe care il avea mersul pe bicicleta pentru studentii si muncitorii care aveau de parcurs distante mici a disparut din cauza cresterii importante a numarului de automobile, ca urmare a dezvoltarii economice rapide a tarii", potrivit aceleiasi surse. Ministerul de Interne de la Seul si-a exprimat speranta ca, pana la sfarsitul lui 2015, unul din patru sud-coreeni va fi afericitul posesor" al unei biciclete. In prezent, anumai" un sud-coreean din sapte detine o bicicleta. Aceeasi sursa a informat ca circa 60 la suta dintre japonezi, 74 la suta dintre germani si 75 la suta dintre olandezi au acasa o bicicleta, neprecizand insa si cat de des este folosit acest mijloc de transport cu doua roti de proprietari.
Despre autor: