Coreea de Sud, una dintre marile puteri industriale de pe continentul asiatic, recurge la o metoda a€žde moda veche" pentru a-si solutiona problema traficului infernal: isi incurajeaza cetatenii sa renunte la masinile personale si sa le a&#
Coreea de Sud, una dintre marile puteri industriale de pe continentul asiatic, recurge la o metoda a€žde moda veche" pentru a-si solutiona problema traficului infernal: isi incurajeaza cetatenii sa renunte la masinile personale si sa le a€žinlocuiasca" cu biciclete, informeaza Yonhap si Associated Press. ECOLOGISTI. Ministerul sud-coreean de Interne a anuntat luni debutul unei campanii de promovare a mersului pe bicicleta ca alternativa a deplasarii cu masina personala sau cu mijloacele de transport in comun, pentru a solutiona in acest fel problema aglomeratiei din trafic, a poluarii excesive din aerul respirat, dar si a pretului crescand al combustibilului. In cadrul unui comunicat de presa, Ministerul de Interne de la Seul a precizat, ca va suplimenta numarul de sosele destinate exclusiv biciclistilor, numarul de stative pentru biciclete si ca va revizui ordonantele de lege legate de acest subiect. a€žRolul important pe care il avea mersul pe bicicleta pentru studentii si muncitorii care aveau de parcurs distante mici a disparut din cauza cresterii importante a numarului de automobile, ca urmare a dezvoltarii economice rapide a tarii", potrivit aceleiasi surse. Ministerul de Interne de la Seul si-a exprimat speranta ca, pana la sfarsitul lui 2015, unul din patru sud-coreeni va fi a€žfericitul posesor" al unei biciclete. In prezent, a€žnumai" un sud-coreean din sapte detine o bicicleta. Aceeasi sursa a informat ca circa 60 la suta dintre japonezi, 74 la suta dintre germani si 75 la suta dintre olandezi au acasa o bicicleta, neprecizand insa si cat de des este folosit acest mijloc de transport cu doua roti de proprietari.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.