Compania nemteasca Bosch a cumparat furnizorul de servicii de tip call center Business Relations Timisoara, companie cu 150 de angajati ce furnizeaza servicii pentru clienti din domeniile telecomunicatii, comert si sectorul public, a anuntat Bosch.
"Prin achizitionarea companiei Business Relations ne intarim serviciile internationale de tip call center si castigam accesul catre pietele cu un potential rapid de dezvoltare din estul Europei", a declarat in comunicat presedintele diviziei sistemelor de securitate Bosch, Uwe Glock.
Business Relations este una dintre cele mai mari companii de call center din tara.
In urma incheierii tranzactiei, ambele companii au fost de acord sa nu dezvaluie pretul acestei achizitii.
In viitor, Business Relations va deveni parte a diviziei Bosch Communication Center care ofera grupului german servicii call center pentru atragerea de noi clienti, opereaza liniile de urgenta, dar si suport administrativ si pentru management. Anul trecut, centrul de comunicatii Bosch si-a marit cu 24% portofoliul de numere de telefon, pana la 31 de milioane.
Bosch Communication Center are in prezent 2.500 de angajati in 10 filiale din Germania, Franta, Marea Britanie, Olanda, Spania, India, si de la finele anului si in capitala Argentinei, Buenos Aires. Bosch Communication Center face parte din divizia sistemelor de securitate Bosch Security Systems care are 10.300 de angajati si a generat vanzari de 1,3 miliarde euro anul trecut.
Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, tehnologia industriala, bunuri de larg consum si constructii. In anul 2006, cei aproximativ 260.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 43,7 de miliarde de euro.