Personalizeaza-ti parfumul Diesel

Diesel a lansat un site special (http://www.diesel-parfums.com/factory/#/customizer) prin care oricine isi poate personaliza sticla de parfum „Fuel for life", in functie de propriile fantezii si preferinte. Culorile si marcajele alese de utilizatori vor fi cu grija materializate de designerii Diesel. Acest lucru e valabil numai pentru primii 20.000 de clienti care isi exprima optiunea pe site-ul lansat pe 22 octombrie, initiativa urmind sa fie repetata daca se dovedeste un succes.

Munca multa, buna si gratis

Brandingul colaborativ este un trend in afaceri care consta in mobilizarea multimii anonime utilizatoare de Internet pentru a depune munca de creatie gratis pentru diverse companii. Tinerii creativi sint vinati de pe site-urile de networking social, iar ideile lor sint pescuite cu ajutorul concursurilor de idei, al provocarilor sau chiar cerindu-le, simplu, ajutorul. Metoda este extrem de eficienta pentru ca poate implica intr-un brainstorming mult mai multe creiere decit intr-un birou obisnuit, care se mobilizeaza, punctual, pe anumite probleme.

„Razboiul Stelelor" cu avataruri

BioWare si LucasArts au anuntat de curind ca lucreaza deja la un joc de rol ce recreeaza lumea din „Razboiul Stelelor: Cavalerii vechii republici". Daca jocul bazat pe acelasi film lansat mai demult de Sony Online Entertainment nu s-a bucurat de prea mare succes, MMORPG-ul anuntat de BioWare are toate sansele sa devina una dintre cele mai gustate jucarii pentru gamerii pasionati de saga regizorului George Lucas, cele doua companii prezentindu-l ca pe un „produs de divertisment revolutionar si interactiv".