• Muzica

HOT. Artistul si producatorul spaniol Prefuse 73, un cunoscator in materie de efecte speciale obtinute prin combinatia de hip-hop cu electro, a ajuns la cel de-al saptelea album. „The Class of 73 Bells", un disc elaborat pina in cele mai mici detalii, aduce un sound caruia ii sta bine in categoria celor mai activi artisti experimentali, cum ar fi Aphex Twin sau Boards of Canada. Aproape toate piesele sint instrumentale, exceptiile aducind o mostra de voce feminina rece, potrivita cu soundul electro.

NOT. Dave Gahan, solistul de la Depeche Mode, s-a incapatinat sa-si continue cariera solo si a lansat de curind cel de-al doilea album: „Hourglass". In continuare depresiv, cu aceleasi dileme existentiale pe care si le transpune in aproape toate dintre cele zece piese. Chitarele de pe primul album sint inlocuite cu pasaje electro, pe alocuri punctate de accente glam sau linii de elegie. Una peste alta, lui Dave Gahan nu-i reuseste prea tare muzica fara Depeche Mode.

• Societate

HOT. „Brandingul colaborativ" este una dintre cele mai eficiente metode pe care le-au gasit corporatiile pentru a recruta angajati si, mai mult, pentru a gasi talente. Folosindu-se de profilurile si portofoliile pe care utilizatorii retelelor sociale online le fac publice prin intermediul acestor media, angajatorii au de unde alege si, pe de alta parte, tinerii talentati au mai multe sanse de a-si gasi de lucru decit daca s-ar folosi strict de metodele traditionale.

NOT. O alternativa pentru tatuaje a inceput sa cistige din ce in ce mai multi adepti ai esteticii radicale: fierul inrosit. Daca in epoca medievala era o metoda temuta de tortura, astazi a ajuns o moda de ultima ora sa-ti stantezi pielea cu simboluri care te reprezinta. „A fost o experienta incredibila. Imi iesea fum din brat, iar pielea arsa avea miros de pui amestecat cu bacon", declara incintat unul dintre primii care s-au aliniat acestei tendinte.

• Shopping

HOT. Pizza Domino din Franta a lansat un pachet vizind tinerii care comanda pizza tirziu in noapte. „Pachetul de noapte" contine, pe linga pizza, tot ce-ti trebuie pentru o petrecere: un CD, un poster, un tricou si un prezervativ. In plus, poti ruga baiatul care ti-o livreaza sa-ti cumpere si un pachet de tigari de pe drum. Cutiile de pizza au un design special si sint in editie limitata, fiind distribuite doar de restaurantele Domino din Franta, dar ar putea da idei si furnizorilor de la noi.

NOT. Magazinele de imbracaminte TopShop au infiintat un serviciu de livrare de haine la domiciliu pentru cei care au nevoie urgent de un outfit, dar nu au timp pentru cumparaturi. Serviciul functioneaza la fel ca si cel pentru fast-food. Suni, discuti cu un consilier despre tinuta de care ai nevoie si produsele iti sint aduse acasa, in maximum trei ore, fara nici o taxa in plus. Singura problema este ca se destrama magia cumparaturilor, si in scurt timp vei ajunge sa depinzi de un consilier pentru a-ti asorta esarfa.