Consortiul de la Golden Blitz, din care fac parte firmele Euroconstruct Trading 98, UMB Spedition, PA&CO International si Comaxa, ameninta cu blocarea lucrarilor pentru constructia autostrazii Bucuresti-Ploiesti.

„Se poate lucra pe doi-trei kilometri, pe portiunea expropriata de la RAAPPS. Este o situatie foarte grava, pentru ca, in cateva zile, nu mai avem unde sa lucram”, ne-au declarat reprezentantii consortiului romanesc. Ei spun ca nu mai au front de lucru.
„Exproprierile merg foarte prost. La 12 luni de la semnarea contractului am primit numai cativa kilometri de teren expropriat”, ne-au spus reprezentantii consortiului romanesc. In schimb, oficialii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) sustin ca firmele romanesti mai au de lucru inca sase luni. „Situtia din teren arata ca Euroconstruct Trading 98, UMB Spedition si PA&CO International pot efectua lucrari pentru o perioada de minimum sase luni. Compania Euroconstruct Trading 98 trebuie sa faca un nod rutier in zona fermei RAAPPS, un pod peste Valea Teiului, o pila-pod in zona Vaii Vlasia, reconstructia DC 184, aducerea rambl eului la cota, realizarea fundatiei de balast si decaparea in totalitate”, ne-au precizat oficialii CNADNR.

Consiliul Judetean Ilfov nu vrea autostrada
Lucrarile pe tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti ar putea fi intarziate in conditiile in care Consiliul Judetean Ilfov nu a eliberat autorizatia de construire.