Panasonic Romania avea la sfarsitul lunii august o cota de piata de 32% pe segmentul televizoarelor LCD, cu circa doua puncte peste nivelul propus initial. "Piata televizoarelor LCD si plasma va atinge in acest an un volum de 150.000 - 180.000 de unitati, iar cererea este de peste doua ori mai mare decat anul trecut. Am depasit cota de piata pe care o estimam pentru acest an", a declarat vineri, intr-o conferinta de presa, directorul de marketing al companiei, Bogdan Gheorghiu. El a adaugat ca Panasonic a depasit cota de 20% si pe piata locala de camere video. Pe acest segment, Panasonic estimeaza o crestere de 20% fata de 2006, volumul urmand sa atinga 78.000 de unitati. Panasonic a lansat in Romania o noua gama de televizoare cu plasma, un televizor LCD si doua camere video. Noile modele de televizoare cu plasma, cu diagonale de 162 centrimetri, 145 centimetri, 125 centimetri si 105 centimetri, au preturi cuprinse intre 34.999 lei si 6.499 lei, iar televizorul LCD, cu diagonala de 94 de centrimetri, costa 5.400 lei. Camerele video lansate costa 3.699 lei.
Panasonic Romania si-a majorat cu 10% estimarile initiale privind cifra de afaceri pentru anul financiar care se va incheia la 31 martie 2008, la 55 milioane de dolari.