Surse din piata dadeau ca sigura, joi, cumpararea unei parti din OTV de catre Sorin Ovidiu Vintu. Patronul postului, Dan Diaconescu, infirma.

Patronul OTV, Dan Diaconescu, a dezmintit joi informatiile privind vinzarea unui pachet minoritar din actiunile postului catre omul de afaceri Sorin Ovidiu Vintu. „Nu e adevarat. Se poate verifica si la Registrul Comertului. E adevarat ca noi sintem in cautarea unui actionar caruia sa ii oferim cel mult 20% din companie, pentru ca vrem sa ne listam la bursa, dar cererea noastra e destul de mare", a declarat Diaconescu pentru Cotidianul. El a precizat ca este in discutii in acest sens cu un grup de firme rusesti si cu unul austriac si a estimat valoarea OTV la circa 150 de milioane de euro.

Reactia lui Diaconescu apare dupa ce, joi, redactorul-sef al „Gazetei Sporturilor" Catalin Tolontan, postase pe blogul sau o informatie potrivit careia Diaconescu ar fi vindut o parte din actiunile OTV unor intermediari, in spatele carora s-ar afla Vintu. Potrivit lui Tolontan, Diaconescu ar fi ramas deocamdata actionar majoritar, dar afacerea finala ar prevede trecerea in etape a actiunilor catre Vintu.

Dan Diaconescu a admis doar faptul ca ar fi avut in trecut negocieri cu Sorin Ovidiu Vintu pe tema vinzarii OTV. Pe lista doritorilor s-ar mai fi aflat trustul MediaPro, seful Rompetrol Dinu Patriciu si patronul Stelei, Gigi Becali. Acesta ar fi oferit anul trecut cinci milioane de euro pentru 50% din actiuni. Contactat telefonic, Sorin Ovidiu Vintu a declarat ca va emite vineri un comunicat prin care sa-si exprime pozitia.