Marii mahari ai asfaltului, abonati la afaceri cu statul, concureaza acerb pentru a obtine contracte de milioane de euro pentru deszapezirea drumurilor.

De saptamana trecuta si pana la mijlocul lunii noiembrie se deruleaza in filialele Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) zeci de licitatii pentru deszapezirea drumurilor nationale. Din cele sapte filiale ale CNADNR, patru au organizat deja licitatii. Interesant este ca, chiar daca nu va ninge prea mult si firmele castigatoare nu vor avea ce deszapezi, conform contractelor, ele vor obtine oricum intre 10 si 30% din valoarea acestora. In capul listei firmelor concurente se afla UMB Spedition, PA&Co International (aflate in 'clubul>> firmelor de la Golden Blitz), Delta ACM 93, Plastidrum si Romstrade, cunoscute pentru relatiile bune pe care le au cu seful statului inca de pe vremea cand acesta era ministru al transporturilor. Daca UMB Spedition, controlata de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, este arhicunoscuta pentru numeroasele contracte pe care le-a obtinut de la Ministerul Transporturilor, Delta ACM 93 este o firma „abonata“ la schimbarea irati onala a bordurilor din Capitala.

„La licitatia care a avut loc in data de 15 octombrie la Brasov, au depus oferte mai multe firme, cele mai cunoscute fiind UMB Spedition si PA&CO.

La inceputul saptamanii viitoare vom afla care sunt castigatoare“, ne-au spus reprezentantii DRDP Brasov. Acestia au precizat ca vor avea prioritate firmele care au oferit cele mai mici preturi.

Si filiala Craiova a CNADNR vrea sa incredinteze mai multe contracte firmelor Delta ACM 93, PA&CO International si Romstrade, Eurostrade si Delta ACM 93 in urma licitatiilor pentru servicii de deszapezire.

Contracte pentru doua semestre
Pentru trimestrul IV din acest an, CNADNR a prevazut a suma de circa 50 milioane de euro pentru activitatea de deszapezire. „Pentru toata iarna am alocat suma de 340 milioane de lei noi.