Class Mob a inaugurat ieri primul magazin sub marca Natuzzi din Romania. Investitia se ridica la 600.000 euro si va fi amortizata in trei ani. ''In acest parteneriat Class a venit cu investitia, locul si ideea deschiderii magazinelor, iar Natuzzi, cu ideile de proiectare, amenajare si, in special, brandul", a declarat Camelia Şucu, presedintele Class.
Printre produsele expuse in show-room-ul Natuzzi se numara canapele, fotolii, canapele extensibile, cu preturi pornind de la 2.000 euro.
Compania de mobilier de lux are in plan pentru anul viitor alte doua magazine Natuzzi la Constanta si Cluj-Napoca. Investitia media pentru o unitate este de 200.000 euro.
Class opereaza in prezent patru magazine in tara, dintre care trei in Capitala. Class-Mob Bucuresti a raportat anul trecut afaceri de 14,89 milioane lei. "Pentru anul acesta estimam o crestere a afacerilor cu 10%, avand in vedere ca am inceput si comercializarea brandului Natuzzi. Speram ca in 2008 vanzarile Natuzzi sa aiba o pondere de 25% din totalul cifrei de afaceri pe care o va inregistra compania. Produsele Natuzzi nu vor fi comercializate doar in magazinele deschise sub acest brand, ci si in cele ale Class", a spus Camelia Şucu.
Cu o cota estimata la 8%, grupul italian Natuzzi este unul dintre principalii jucatori de pe piata mondiala de mobilier tapitat cu piele. Pe langa marca Natuzzi, destinata segmentului superior al pietei, grupul italian mai detine si marca Italsofa.
Natuzzi detine o fabrica la Baia Mare, unde produce mobilier tapitat Italsofa, care este livrat pe piata europeana. Pana in prezent, compania a investit la Baia Mare 46 milioane euro si are circa 1.450 de angajati.
"Tocmai am extins unitatea, care are in prezent 76.000 metri patrati, iar in urmatorii doi ani vrem sa optimizam productia", a spus Pasquale Natuzzi, presedintele grupului italian.
Vanzarile de moblier sub marca Italsofa din Romania ar putea ajunge in acest an la 900.000 euro, valoarea mobilei la pret de retail putand sa ajunga la 1,7-1,8 milioane euro.