Bucuresti, 24 octombrie 2007 - 15.000 de Euro pentru laureatii din acest an ai Premiilor Ioan Chirila.

Inca de la prima editie, organizatorii si-au propus sa rasplateasca concurentii, nu doar simbolic, ci si material, tocmai pentru a reflecta mai bine valoarea adevaratului jurnalism.

Ajunsa la cea de-a treia editie, cea mai prestigioasa competitie din gazetaria sportiva romaneasca reuseste sa cresca notabil valoarea distinctiilor, cu sprijinul sponsorului principal, URSUS.

Astfel, jurnalistul care va fi desemnat a€žGazetarul anului" va primi 5.000 de Euro, autorul celei mai bune carti sportive va fi rasplatit cu un premiu de 2.000 de Euro, iar premiile celorlalte categorii din competitie se ridica la 1.500 de Euro fiecare. Amintim ca a€žTalentul anului" si a€žSportivul anului" sunt categoriile care nu primesc premii in bani.

Castigatorul Premiului a€žTalentul anului" va avea sansa de a deveni jurnalist, iar a€žSportivul anului" va primi un trofeu, o placheta de argint, care poarta semnatura lui Ioan Chirila.

"In cativa ani, cuantumul premiilor va creste. Anul acesta avem un sponsor principal puternic, URSUS", explica Tudor Chirila, reprezentantul Agentiei de vise, coproducator al evenimentului. Dar recompensa e mai presus de bani."E vorba despre sportul adevarat, despre emotie, despre scrisul frumos, pe care l-a impartit cu noi toti Ioan Chirila si pe care trebuie sa-l ducem mai departe".


"Pentru URSUS, sprijinul acordat Premiilor Ioan Chirila este un gest de recunoastere a adevaratelor valori romanesti. Sportul romanesc are nevoie de gazetari talentati, care sa scrie despre succesele inregistrate de sportivii romani pe marile podiumuri ale lumii. Parteneriatul cu Premiile Ioan Chirila vine in completarea altor asemenea actiuni, precum cea de sprijinire a sportivilor calificati la Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008", a declarat Mugur Nicolae, Brand Manager URSUS.



Alina Macarie - PR Manager Agentia de Vise
021 318 94 38/ 39alina.macarie@agentiadevise.ro