incalca legislatia referitoare la etichetarea produselor MG si ignora faptul ca 67% din romani resping categoric mancarea MG din farfuriile lor", a spus Gabriel Paun, coordonator campanii Greenpeace. "Am primit un buletin de analize de la Greenpeace, analize realizate la Viena, si am decis, pana la clarificarea situatiei de catre autoritati, sa fim precauti si sa retragem produsele", a afirmat Andreea Mihai, director de marketing Carrefour. Ea a mai spus ca obligatia de a inscrie pe eticheta produsului continutul acestuia ii revine producatorului. "Produsele Snack Attack nu contin OMG si sunt etichetate conform legislatiei, fapt sustinut de documentele furnizorilor nostri", a declarat Florin Balu, director general al companiei.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj: 6 din 10 români vor cheltui până în 600 de lei pentru masa de Paște....
Sursa: wall-street.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro