Dupa cum probabil ati aflat, sapte editori ai principalului jurnal de stiri al TVR 1 au fost mutati la jurnalele de noapte si de prinz printr-o decizie a directoarei interimare a Departamentului de Stiri, un fel de cui al lui Pepelea infipt de catre Sassu dupa scandalul filmului cu Remes in cadrul Directiei de Stiri conduse de Culcer. Banuiesc ca nu se asteapta nimeni sa primeasca vreun comunicat din partea lui Sassu in care sa ni se spuna adevarul, dar cred ca nici un telespectator cit de cit informat nu e suficient de naiv incit sa nu-si dea seama de culisele acestui razboi din TVR, la fel de perpetuu precum firul rosu care ne traverseaza istoria. Pe scurt, vin ai nostri, pleaca ai vostri, noi cu spor va informam. Prin urmare, nu m-as apuca sa le recomand jurnalistilor sa se indigneze pentru ca m-as simti ca un psihiatru care le recomanda unor depresivi sa viziteze Scandinavia. Ceea ce cred ca merita o discutie pe termen lung este in ce masura telespectatorii postului public mai sint pacaliti de astfel de manevre penibile. Probabil ca in mediul rural, in orasele mici, in zonele electorale in care multi mai cred ca Iliescu e presedinte, chiar nu conteaza cine editeaza stirile la „Jurnalul TVR". In rest, cred ca electoratul care conteaza a cazut de mult in patima infotainmentului si nici nu prea ii mai pasa de stirile prefabricate in folosul cuiva. Prostia politica a lui Tariceanu si Geoana a adus atita agonie in partidele lor incit, daca le-as da si sefia „Stirilor PRO TV", ar fi tot un drac.