Raikkonen este campion mondial, dar McLaren a incercat sa-i fure titlul, contestind combustibilul folosit de BMW si Williams.

Sezonul 2007 al Formulei 1 a fost cel mai uluitor din istoria de aproape sase decenii a acestui sport. Lewis Hamilton a venit cu povestea de succes a pustiului al carui hipertalent l-a propulsat timpuriu in Marele Circ si a adus infuzia de care era nevoie intr-o miscare care incepuse sa devina anosta. In ultimele doua concursuri, de la Shanghai si Interlagos, a gresit insa fatal, iar ce s-a intimplat duminica, in Brazilia, a fost de domeniul fantasticului. Pentru prima oara un pilot clasat pe locul al treilea a reusit sa cistige titlul mondial in ultima cursa din an. El a fost finlandezul Kimi Raikkonen, dublu vicecampion mondial in anii anteriori (2003, 2005), caruia ii trebuiau conjuncturi extreme pentru a lua coroana.

Le-a avut dupa ce l-a depasit pe Hamilton la start, britanicul iesind repede in decor, iar apoi avind probleme la cutia de viteze. Tinarul de la McLaren a terminat al saptelea, Raikkonen primul, iar Alonso, campionul en titre, n-a putut depasi cele doua monoposturi Ferrari si a fost al treilea. Kimi a adunat astfel doar un punct mai mult decit pilotii „sagetilor argintii", dar victoria sa n-ar fi fost posibila fara imensul ajutor al lui Felipe Massa, depasit strategic la a doua intrare la boxe de catre finlandez. In Spania - chiar daca Alonso a pierdut titlul - se sarbatoreste inca infringerea colegului sau de echipa, Hamilton.

Ziarul „AS" a titrat cu litere de-o schioapa „Dulce infringere", iar „Marca" i se adreseaza lui Hamilton de pe prima pagina: „Ridicolul secolului". Aceasta remarca are baza inclusiv in contestatia depusa dupa cursa de McLaren, care a cerut sanctionarea echipelor BMW si Williams, ce ar fi incalcat regulamentul privind combustibilul. Se spera astfel declasarea lui Rosberg, Kubica si Heidfeld si pozitionarea implicita a lui Hamilton pe un loc cu suficiente puncte care sa-i ofere titlul mondial. „Ar fi o rusine ca Hamilton sa primeasca titlul mondial in urma unei contestatii", a tunat Alonso, iar FIA i-a dat dreptate. Doar Anglia e trista, dar s-a dovedit ca Ron Dennis s-a pripit mizind toate atuurile pe un tinar talentat, dar lipsit de experienta.

Marinescu, al cincilea la Estoril Pilotul roman Mihai Marinescu a incheiat pe locul cinci penultima etapa a Campionatului European Formula Renault 2.0, desfasurata la Estoril, in conditii de canicula. „Sint sigur ca puteam obtine rezultate mai bune, mai ales in prima cursa, cind am terminat pe 8, dupa ce am pierdut doua locuri in primul viraj", a spus Marinescu, el urmind sa alerge peste cinci zile in ultima etapa a sezonului, la Barcelona.