Elicopterul e
Elicopterul era proprietatea firmei Tichet Plus Services si efectua un zbor intre localitatile Moara Vlasiei si Mamaia. Aparatul era pilotat de Costica Ardeleanu, iar cea de a doua persoana din elicopter era Paulian Onica, angajat al firmei de tichete de masa. "Accidentul s-a petrecut dimineata, pe la ora 09.30. Doi pescari mi-au povestit ca era ceata foarte deasa si ca au auzit motorul elicopterului ca zbura cu intreruperi. Apoi au auzit o bubuitura, dupa care au vazut aparatul luind foc", ne-a declarat vineri Dinu Valere, primarul localitatii Giurgeni. El ne-a spus ca a auzit de la martori ca pasagerul din elicopter avea intr-un plic o suma importanta de bani, dar nu a putut sa ne ofere detalii.
La locul accidentului s-au deplasat imediat politisti, procurori si reprezentanti ai Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta. Primele informatii furnizate de catre reprezentantii comisiei de ancheta arata ca elicopterul s-a prabusit din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile. "Pilotul era un profesionist desavirsit si ne este greu sa credem ca a fost vorba de o eroare de pilotaj. Nu credem asta pentru ca Ardeleanu era un pilot extrem de pregatit si cu experienta foarte mare", a declarat vineri, pentru NewsIn, Cosmin Barbu, purtatorul de cuvint al Aviatiei Utilitare. Elicoperul care s-a prabusit era marca Robinson 44 si avea patru locuri. Christian Becker, patronul companiei Becker Aviation Trans, care asigura service si oferea echipaj pentru elicopterul firmei Tichet Plus Service, a declarat vineri ca starea tehnica a aparatului prabusit era foarte buna, iar pilotul avea peste 7.000 de ore de zbor. "Elicopterul fusese cumparat anul trecut de la firma noastra. Nu imi dau seama ce s-a intimplat, mai ales ca pilotul era unul de exceptie. Se pare ca accidentul s-a produs din cauza cetii", a explicat Christian Becker. Reprezentantii firmei Tichet Plus Services au refuzat sa faca declaratii.
Autoritatea Aeronautica Romana a trimis vineri la locul accidentului un pilot si un mecanic specialist in motoare pentru a investiga epava aeronavei. Din 1994 si pina in prezent, in Romania au avut loc peste 20 de accidente in care au fost implicate elicoptere civile sau militare.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Pepsi a instalat panouri solare pe toate fabricile pe care le are în România
Sursa: wall-street.ro
-
Finqware și FWF vor să automatizeze operațiunile financiare ale companiilor
Sursa: futurebanking.ro