Piata romaneasca are un volum de 160.000 de tone
Compania vrea o crestere de 15% a vanzarilor pe acest segmentPetrom a lansat ieri pe piata romaneasca o noua gama de uleiuri de motor si vrea pentru acest an o cota de 18% din piata romaneasca de lubrifianti, cu 3% mai mult decat anul trecut.
Desi piata romaneasca este in scadere, compania intentioneaza sa isi creasca vanzarile de astfel de produse cu 15% pana in 2008, a declarat directorul diviziei de retail, Petar Velichkov.
"In prezent, volumul de vanzari la lubrifianti reprezinta 0,2% din volumul vanzarilor de carburanti", a spus directorul diviziei de retail al companiei Petrom. Potrivit oficialului, noile produse vor inlocui uleiurile RO3 si vor fi comercializate pentru inceput numai de piata din Romania, urmand ca aceste produse sa fie introduse pe viitor si in alte piete unde exista reteaua Petrom, iar Bulgaria este urmatoarea piata vizata.
"Pentru inceput, ne vom adresa celor care isi ingrijesc singuri masina. Peste doi-trei ani, dupa ce vom efectua o serie de teste cu producatorii de masini, se va face si o trecere fireasca la comercializarea noilor uleiuri in service-uri", a spus directorul diviziei comerciale al Petrom, Tivadar Runtag. Acesta a explicat ca nu poate preciza investitia Petrom pentru noua gama de produse, intrucat face parte din investitiile realizate la nivelul grupului OMV. Tivadar a adaugat ca vanzarile de lubrifianti s-au inscris pe un trend descrescator, intrucat masinile si echipamentele sunt din ce in ce mai moderne si consuma mai putine uleiuri.Noile uleiuri indeplinesc normele impuse de Uniunea EuropeanaDirectorul departamentului uleiuri al companiei Petrom, Heinrich Novak, a aratat ca noile uleiuri au componente certificate care indeplinesc normele europene. "In primul rand reduc poluarea, imbunatatesc consumul de carburanti si prelungesc perioada de schimbare a uleiului", a explicat Novak.
In ceea ce priveste o potentiala concurenta cu produsele OMV pe acest segment, directorul diviziei de retail, Petar Velichkov, a precizat ca "daca ne uitam la tintele grupului, aceasta nu este o problema". Reprezentantii Petrom au mai spus ca volumul vanzarilor pe piata de lubrifianti din Romania este de 160.000 tone pe an, din care jumatate pentru consumul industrial si jumatate pentru automobile.
Toate tipurile de uleiuri Petrom Motor Oil sunt disponibile in acest moment in toate benzinariile Petrom si vor putea fi achizitionate in curand din supermarketuri, magazine specializate si service-uri. Noul brand Petrom Motor Oil se adreseaza segmentului mediu de consumatori, soferi puternic implicati in viata masinii.
"Ne straduim sa oferim clientilor nostri nu numai cele mai bune produse, dar si servicii la standarde internationale, iar gama Petrom Motor Oil nu face exceptie de la regula. Segmentul in care activam este foarte dinamic, iar acest dinamism este reflectat de reteaua de benzinarii Petrom", a spus Tamas Mayer, membru al Directoratului Petrom, responsabil cu activitatea de marketing.
Gama de uleiuri Petrom Motor Oil acopera toate nevoile masinilor si echipamentelor industriale. Astfel, pe langa uleiurile de motor propriu-zise, Petrom ofera si lubrifianti pentru transmisiile manuale si automate ale vehiculelor, dar si uleiuri hidraulice.
Lansarea noii game va fi sustinuta de o campanie de comunicare ce se declina in print, outdoor, Internet si radio. Campania porneste de la ideea ca traficul de la noi s-a transformat treptat intr-o jungla, in care fiecare conduce dupa bunul plac si dupa propriile reguli.
Noul ulei de motor nu controleaza acest mediu haotic, insa te ajuta sa reduci uzura motorului masinii tale.