Programul este receptionat non-stop in benzinariile proprii si contine informatii despre trafic si despre starea vremii, alaturi de muzica si de publicitate la produsele companiei.

Petrom a lansat un post de radio prin satelit, iar acesta va fi singurul program ascultat atit in benzinariile proprii PetromV, cit si in cele ale OMV, ne-a declarat directorul de imagine al companiei, Dan Pazara. Noul post, denumit Radio Petrom/ OMV, emite non-stop si are drept scop principal, potrivit companiei, aducerea de beneficii de imagine, dar si implementarea unui canal de comunicare comun la nivelul statiilor de distributie a carburantilor.

„Am vrut ca managerul de statie sa nu comute posturile dupa cum doreste el, ci ca radioul sa ramina mereu pe frecventa postului nostru", a explicat Pazara. Asigurarea receptiei, gestionarea benzii de frecventa precum si procurarea licentei de utilizare sint in sarcina firmei FFM BG, cea care se ocupa de acest proiect. Postul de radio nu are nevoie de o licenta de la CNA pentru ca emite doar intern, iar in ceea ce priveste investitia aceasta a fost una „nesemnificativa", potrivit lui Pazara. „Acestui post de radio nu i-a fost alocata o suma importanta, intrucit nu este nevoie decit de doi-trei oameni la un calculator care sa deruleze programul", a mai spus directorul de imagine Petrom.

Grila postului cuprinde emisiuni muzicale, stiri cu informatii despre trafic si starea vremii si, evident, reclame ale produselor din portofoliu, precum si promotiile de pe zona de shop si gastro. In cadrul unei ore de program, noua minute sint alocate pentru publicitate, difuzarea de muzica fiind predominanta. Radio Petrom/OMV a inceput sa emita din vara, pina in acest moment proiectul fiind implementat in 55 de statii PetromV si 71 de statii OMV. Postul de radio va emite in toate benzinariile care urmeaza a fi infiintate in viitor. Petrom detine un numar total de 463 de statii in Romania, inca 32 de benzinarii fiind in constructie. La rindul sau, OMV are 72 de statii la nivel national.

Petrom, cea mai mare companie romaneasca, a inregistrat o cifra de afaceri de 5,43 miliarde de lei in prima jumatate a anului, mai mica cu 14% decit s-a prognozat, in timp ce profitul net s-a redus cu 38%, pina la 887 de milioane de lei.