Ministerul Transporturilor a supus dezbaterii o serie de proiecte privind exproprierea a 30.000 mp de terenuri pentru centura Bucuresti, Pitesti si Ploiesti, printre societatile vizate numarandu-se Lukoil, Loteria Romana si Mol. Unul dintre acestea p
Ministerul Transporturilor a supus dezbaterii o serie de proiecte privind exproprierea a 30.000 mp de terenuri pentru centura Bucuresti, Pitesti si Ploiesti, printre societatile vizate numarandu-se Lukoil, Loteria Romana si Mol. Unul dintre acestea priveste exproprierea a 19 terenuri din Otopeni si sectorul 1 al Capitalei, cu o suprafata totala de 14.830 mp, care vor fi folosite pentru continuarea centurii rutiere a Bucurestiului cu un pasaj superior peste calea ferata in zona Otopeni. Valoarea despagubirilor se ridica la 7,1 milioane lei, printre societatile afectate aflandu-se si Lukoil Romania (195 mp). Cel de-al doilea proiect elaborat de MT pentru extinderea DN1 si reabilitarea centurii Bucuresti priveste exproprierea a 12.516 mp de teren, valoarea celor 32 de terenuri ridicandu-se la 4,7 milioane lei. Astfel, vor fi expropriate doua terenuri de 98 mp si 664 mp apartinand Loteriei Romane, 1.699 mp - apartinand Mol Romania si 33 mp ai Antreprizei de Constructii Montaj. Pentru realizarea variantei de ocolire Pitesti vor fi trecute de la Consiliul Local Bascov-Arges, cu titlu gratuit, in administarea MT opt terenuri cu o suprafata totala de 1.194 mp. Centura Pitesti va avea profil de autostrada, iar lucrarea este finantata dintr-un credit de la Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare in valoare de 60 milioane euro, la care se adauga contributia Romaniei. Lucrarea va fi finalizata la sfarsitul lunii octombrie. Ministerul va mai primi, cu titlu gratuit, de la Consiliul Local Barcanesti-Prahova 512 mp pentru sporirea capacitatii centurii Ploiesti Vest.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.