Romania are 13 lucrari finaliste la festivalul de publicitate al Noii Europe.

Daca tara noastra a avut cele mai multe lucrari inscrise la Golden Drum, nu puteam sa stam rau la finalizari, cu atit mai mult cu cit, in ultimii ani, publicitarii romani au adus marele trofeu acasa. Festivalul de publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Slovenia, a inceput duminica si isi va anunta marii cistigatori vinerea aceasta.

McCann Erickson, Starcom Media Romania, 23 Communication Ideas si Grey sint cele patru agentii romanesti de publicitate nominalizate la categoriile Media Campaigns si Advertising Campaigns. Potrivit organizatorilor, cistigatorii acestor doua categorii vor fi desemnati marti seara, in cadrul unei ceremonii speciale. De asemenea, publicitarii autohtoni au sase lucrari in finala Portoroz Piran Poster Awards, o competitie din cadrul Golden Drum care premiaza cele mai bune idei de postere pe o anumita tema. Aceasta este in 2007 „Portoroz Piran, a Tale of Two Cities", iar premiile categoriei vor fi anuntate vineri seara. In plus, Romania mai are o lucrare in finala, la categoria Interactive, „Hello...322?", inscrisa de Webstyler.

In total, au fost inscrise 2.627 de lucrari la festivalul care a ajuns anul acesta la cea de-a 14-a editie. Cele mai multe dintre ele, respectiv 342, au venit de la agentiile romanesti. Romania are sase lucrari in finala categoriilor Media si Advertising. Laureatii la categoriile Interactive, Media, Advertising Campaigns, Design&Art Direction, Portoroz Piran Advertising Ideas Awards si OpenAd Idea Award vor fi anuntati in seara zilei de 16 octombrie. Pe 19 octombrie se vor da premiile la sectiunile Press, Outdoor, TV, Radio si Studio Drum. Tot atunci va avea loc si ceremonia finala de premiere, in cadrul careia va fi desemnata, printre altele, si agentia anului.