Fondurile de pensii private obligatorii administrate de cele 18 societati de administrare autorizate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private inregistreaza cea mai mare promovare pe TV, potrivit declaratiilor pe care reprezentantii firmelor ce gestioneaza fondurile le-au facut pentru NewsIn.
Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat si Allianz-Ţiriac Pensii Private au investit in publicitatea pentru pensiile private, potrivit reprezentantilor firmei, in total, 4 milioane de euro, iar cea mai mare parte a investitiilor a fost facuta pentru promovarea pe TV. ING Fond de Pensii a alocat, potrivit reprezentantilor firmei, peste 3 milioane de euro pentru promovarea pensiilor private obligatorii si facultative.
Compania care gestioneaza fondul Omniasig Pensii Private a investit pe TV, potrivit reprezentantilor firmei, 50% din bugetul de 1 milion de euro pe care l-a alocat campaniei de promovare si care include atat difuzarea media, cat si cheltuielile de productie.