Prima promotie nationala dezvoltata de brand ("Programul de racorire globala") a avut ca principale obiective cresterea indicatorilor de consum si dezvoltarea distrib
Prima promotie nationala dezvoltata de brand ("Programul de racorire globala") a avut ca principale obiective cresterea indicatorilor de consum si dezvoltarea distributiei la nivel national. Alaturi de celelalte programe de comunicare derulate de-a lungul anului, promotia a contribuit si la cresterea vanzarilor, anul 2007 fiind unul extrem de promitator din acest punct de vedere, ne-a declarat Andreea Barsan, Brand Assistant Ciucas. Ciucas face parte din portofoliul de marci al URSUS Breweries, alaturi de Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Stejar si Pilsner Urquell. URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 24%. Compania, care numara peste 1300 de angajati, are sediul in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov. In anul financiar care s-a incheiat la 31 martie 2007, grupul a raportat un profit brut de 3.154 milioane $ si o cifra de afaceri de 18.620 milioane $.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro