PUTEREA MINTII. Cercetatorii japonezi apropie viata virtuala de cea reala. Ei au creat un sistem pentru a evolua in Second Life numai cu puterea mintii, fara tastatura sau mouse, inventie care ar putea sa schimbe viata multor persoane paralizate. Mai
PUTEREA MINTII. Cercetatorii japonezi apropie viata virtuala de cea reala. Ei au creat un sistem pentru a evolua in Second Life numai cu puterea mintii, fara tastatura sau mouse, inventie care ar putea sa schimbe viata multor persoane paralizate. Mai multe studii au aratat ca este posibila miscarea cursorului pe ecran folosind numai undele cerebrale, fiind pentru prima data cand aceasta tehnica este aplicata la o lume virtuala pe internet. CAUTARI. Un sistem teÂlescopic special a fost conceput pentru a detecta viata extrateÂrestra. ATA (Allen Telescope Array) este format din 360 de antene de 6 metri si raza sa de actiune poate acoperi mai mult de un milion de sisteme solare, in cautare de semnale radio geÂnerate de fiinte inteligente. Creatorii sai spera ca pana in 2025 sa poata detecta diferite semne de viata extraterestra. TelescoÂpul va ajuta si la o mai buna intelegere a fenomenelor precum supernove, gauri negre si a altor obiecte astronomice "exotice". LANSARE. Panasonic a lansat sase noi modele de camere foto: L10, DMC-FZ18, DMC-FX100, DMC-FX55, DMC-FX33 si LS65. SLR-ul digital DMC-L10, de 10,1 megapixeli, are un LCD de 2,5 inci free anÂgle pentru live view permanent. Cu exceptia modelului FX-100, toate aparatele sunt dotate cu tehnologia Intelligent
Auto, prin care se asigura stabilizarea imaginii, alegerea automata a scenei potrivite, respectiv sistemul de detectare a fetei. Pe piata locala a camerelor foto, compania detine o cota de piata de 15%. ACHIZITIE. Pentru a-si acoperi lipsurile din linia de productie, producatorul de jocuri video Electronic Arts a anuntat ca va achizitiona doua studiouri de software in ceea ce va fi cea mai mare tranzactie din istoria companiei, si anume de 860 de milioane de dolari, recordul anterior fiind stabilit de o achiÂzitie din 2006, de 680 de miÂliÂoane de dolari, a producatorului de jocuri mobile Jamdat Mobile. Studiourile BioWare si Pandemic sunt cunoscute pentru titlurile lor de actiune si aventuri.
Despre autor: