B1 TV si-a afisat ieri la Hotel Intercontinental noul look. "Aceeasi lume. Alta perspectiva", acesta este sloganul care va defini de aici inainte postul din Calea Victoriei. Rebrandingul, initiat de managementul B1 din dorinta de a conferi televiziunii o pozitionare clara pe piata audiovizualului, a fost realizat de compania de comunicare Re:ply, intregul proces desfasurandu-se pe durata a 9 luni.
''B1 TV nu sta in rating, lanseaza branduri, precum High Life, 6! Vine presa!, Nasul'', ne-a declarat incisivul jurnalist Radu Moraru.Subiecte incendiarePovestile de viata, emisiunile de top, filmele si serialele de succes nu vor lipsi din noua grila B1 TV.
Daca productii originale, precum Dependenti de cinema, Povesti de viata, Taboo, Animus si anima, vor cuceri cu siguranta publicul intre 25 si 50 de ani, emisiuni ca 6! Vine presa!, High Life, Misiune imposibila, Pasul Fortunei, Fan X, Vedetele se intreaba, Star Style si Interzis cu Laura Andresan ne vor tine in continuare companie in Trenul vietii.
Nasul a intrat in sezonul sase cu subiecte incendiare si invitati de marca. Profesorul realizatorilor de talk-show din Romania, nimeni altul decat Radu Moraru, are sute de mii de fani si in America.Filme de OscarB1 TV ii va recompensa pe cinefili cu filme de exceptie. Ziua filmelor premium este dedicata productiilor europene de prestigiu, care detin premii precum Palme D'Or, Ursul de Aur sau Oscar. Galeria productiilor europene este completata de filmele romanesti de valoare care, datorita succesului de care s-au bucurat, vor avea un loc special in grila de programe a B1 TV.
O alta noutate este filmul serial "24", a carui actiune se desfasoara in timp real, o superproductie 20-th Century Fox, celebra pentru palmaresul impresionant - 16 Premii Emmy si 2 Golden Globe.