"Bucurestiul este un oras blocat in trafic, asa cum previziona fostul primar general Traian Basescu, in perioada 2001-2002, cand avertiza asupra efectelor blocarii proiectelor mari de infrastructura", a amintit, ieri, actualul edil-sef, Adriean Videa
"Bucurestiul este un oras blocat in trafic, asa cum previziona fostul primar general Traian Basescu, in perioada 2001-2002, cand avertiza asupra efectelor blocarii proiectelor mari de infrastructura", a amintit, ieri, actualul edil-sef, Adriean Videanu, in deschiderea conferintei "Capitala in etapa calitativa a modernizarii infrastructurii", organizata de Asociatia Profesionala de drumuri si Poduri din Romania, sub patronajul Primariei Capitalei.
Videanu a recunoscut ca, sub aspectul modernizarii, "nu s-a intamplat nimic spectaculos in orasul nostru, din varii considerente". Mai mult, "Bucurestiul se dezvolta imobiliar, se dezvolta in toate sectoarele dar, din pacate, sectorul privat a luat-o cu mult inaintea administratiei, intrucat avem cam aceeasi infrastructura de dinainte de 1989", a mai spus Videanu.
Dar, cum exista intotdeauna un vinovat politic, acesta este, desigur, Consiliul General dominat de PSD in perioada 2000-2004, care a amanat marile investitii in infrastructura. Vestea buna e, tot in opinia primarului general, ca investitiile realizate acum "sunt mult superioare la nivel calitativ, dar si cantitativ, avand in vedere volumul lucrarilor".
Elogiu bordurii
Adriean Videanu a abordat si subiectul bordurilor, si, pentru a fi mai convingator, a relatat discutia avuta cu un muncitor in una din vizitele nocturne pe care le face la lucrari: "Mestere, de ce schimbi bordura? Pentru c-asa trebuie. (...) Noi, cei care lucram in domeniu, stim ca, in momentul in care incepe reabilitarea, nivelul se da de la pozitionarea bordurii. Nici n-am putea reabilita vreun drum fara sa punem bordura", a spus primarul general.
"Am stricat obiceiul lucrului sezonier din primavara pana in toamna, dovedind ca in infrastructura se poate lucra tot timpul anului, si ziua, si noaptea", a precizat, la randul sau, Gheorghe Udriste, seful Directiei generale de transporturi din cadrul municipalitatii.
Afaceri private
Tot ieri, s-a aflat ca familia Videanu a scos la vanzare, prin doua agentii imobiliare, terenul de sase hectare al fabricii Titan Mar Bucuresti, la un pret de 1800 de euro/mp, ceea ce reprezinta o valoare totala a terenului de 108 milioane de euro, informeaza Mediafax. "Este o afacere personala. Ce treaba aveti voi cu o proprietate privata? Orice om de afaceri isi face tot felul de calcule. Daca va pricepeti, de ce nu faceti dumneavoastra calculele", s-a ratoit Adriean Videanu, ieri, la jurnalistii care l-au intrebat, inainte de inceperea conferintei pe teme de municipalitate, de ce vinde terenul, in loc sa construiasca ceva acolo.
Cu o zi inainte, primarul general declara, pentru Mediafax, ca "este in logica lucrurilor ca o activitate industriala sa fie scoasa din centrul orasului", fara sa mentioneze, insa, daca Titan Mar a initiat procedurile de vanzare a terenului, situat in zona 13 Septembrie.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.