Tinerii absolventi isi vor putea adresa nelamuririle unor profesionisti voluntari.

36 de profesionisti vor raspunde la
intrebari pe Internet Cei care vor sa stea de vorba cu profesionistii din cadrul companiilor Softwin, Cosmote, British Council, Xerox sau HotNews vor putea interactiona online datorita proiectului Mentorship si vor putea sa afle ce inseamna sa fii programator, copywriter sau jurnalist. Potrivit organizatorilor, 18 companii au decis sa se implice pina acum in acest proiect pentru a-i invata pe tineri care sint cerintele angajatorilor din domenii precum mass-media, publicitate, IT&C si organizatii neguvernamentale: „Ideea proiectului ne-a venit la Youth Summit in care foarte multi tineri spuneau ca nu stiu care sint concret cerintele angajatorilor, iar angajatorii ziceau despre tineri ca sint derutati. In prezent avem 36 de mentori care interactioneaza pe chat cu cite opt tineri dornici sa afle ce inseamna sa fii programator sau copywriter", a oferit detalii Razvan Crisan, director executiv al asociatiei pentru tineri ORICUM.

Daca pe tinerii dornici de cariera in domeniul mass-media ii framinta „ce mediu de informare are un impact mai mare asupra devoratorilor de informatie - televiziunea sau presa scrisa", tinerii cu studii de IT&C sint mai pragmatici si se intreaba daca „sa se angajeze sau nu in timpul facultatii", iar cei doritori de ascensiune in publicitate - „ce carti citesc copywriterii?".

Dupa doua luni in care proiectul Mentorship s-a desfasurat sub forma pilot, mai multe vedete, printre care Oana Pellea, Mihaela Radulescu, Andrei Cohn, Leonard Doroftei sau Alex Gavan, au acceptat invitatia la lansarea proiectului.