Magazinul Metro Cash&Carry Suceava a fost redeschis clientilor miercuri, dupa finalizarea lucrarilor de extindere si modernizare derulate in ultimele luni. Compania a investit in programul de modernizare aproximativ 3,5 milioane euro.
Lucrar
Magazinul Metro Cash&Carry Suceava a fost redeschis clientilor miercuri, dupa finalizarea lucrarilor de extindere si modernizare derulate in ultimele luni. Compania a investit in programul de modernizare aproximativ 3,5 milioane euro.
Lucrarile de extindere a reprezentantei Metro au avut ca rezultat marirea centrului de distributie, care in prezent are spatii de vanzare de 7.100 metri patrati, in crestere cu 29% fata de suprafata initiala. In acelasi timp, au fost extinse si raioanele de birotica si media cu aproximativ 45%. "Conceptul cash&carry este special creat pentru nevoile clientilor profesionisti. Oferirea de servicii imbunatatite si marfuri de calitate constituie prioritatea noastra zilnica", a declarat, intr-un comunicat, pentru Mediafax, Vladimir Vava, directorul Operational al Metro Cash&Carry Romania si Moldova. Gama de produse Metro include atat produse alimentare, cat si produse nealimentare tip 1 -detergenti, cosmetice si hrana de animale. Pe langa aceste produse, clientii beneficiaza saptamanal de o oferta variata de produse nealimentare tip 2, gama in care sunt cuprinse articole de uz casnic, electrice si electrocasnice, dar si articole de vestimentatie.Compania deruleaza un program de modernizare a centrelor MetroInvestitia in magazinul din Suceava se inscrie in programul de modernizare a unora dintre reprezentantele Metro Cash&Carry deschise in Romania, derulat de retailer. In urma acestui program, anul trecut au fost extinse 3 centre din Timisoara, Brasov si Bucuresti (Militari), investitia medie pentru remodelarea fiecarei unitati ridicandu-se la 4,3 milioane euro. Pana la sfarsitul acestui an, Metro Cash&Carry intentioneaza sa modernizeze si magazinul din Cluj-Napoca.
In prezent, reteaua detine 4 magazine in Bucuresti si alte 19 unitati in orasele mari din Romania. Planurile retailerului vizeaza in primul rand consolidarea afacerii de pe piata locala, in aceasta directie, Metro intentionand sa mai deschida in Romania cel mult trei sau patru magazine in urmatorii doi-trei ani.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 5,4 miliarde lei (1,53 miliarde euro), in avans cu 12% fata de 2005, si un profit net de 233,5 milioane lei (66,2 milioane euro). Grupul german Metro este prezent pe piata din Romania cu divizia de cash&carry, dar si prin lantul de hipermarketuri Real.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.