Primul centru va fi deschis in Baneasa Shopping City
Pana in 2008, compania va inaugura 4 magazineIn luna februarie a anului viitor, lantul britanic de magazine vestimentare Next va deschide un magazin in mall-ul care va fi inaugurat in cadrul proiectului Baneasa Investment. "Pana la sfarsitul anului 2008, Next va deschide in Romania patru magazine, incluzandu-l si pe cel de la Baneasa", au declarat surse din piata de profil pentru Mediafax.
In Anglia si Irlanda, retailerul vestimentar are o retea de aproape 480 de magazine proprii. La aceasta se adauga peste 129 de magazine, in sistem de franciza, detinute de companie in intreaga lume. In Europa, Next detine 18 magazine, dintre care 13 in Rusia si 5 in Turcia. Numarul lor va creste odata cu inaugurarea celor 4 magazine din Romania. "Cele patru magazine din Romania vor fi investitii directe, nu francize", au precizat sursele. Produsele comercializate in reteaua Next sunt intr-o gama variata, de la haine pana la mobilier si accesorii vestimentare, oferite atat direct in magazin sau prin intermediul cataloagelor proprii. Potrivit raportului semestrial al companiei, Next a vandut in primele sase luni ale acestui an de peste un miliard de lire sterline, prin intermediul magazinelor, alte peste 300 de milioane de lire sterline reprezentand vanzarile online.Compania exista pe piata din 1982Lansarea lantului de magazine Next in 1982 a avut o influenta majora in Marea Britanie, avand o importanta contributie in dezvoltarea retailerului vestimentar prin impunerea unor noi trenduri si prin conturarea viitorului modei. Succesul inregistrat de companie in Marea Britanie i-a determinat pe fondatorii ei sa se gandeasca la extinderea rapida a lantului si in alte tari din Europa, si nu numai.
Primul magazin Next a inclus o colectie exclusiva de haine, pantofi si accesorii pentru femei. Aceasta a fost urmata de colectii pentru barbati si copii.
Colectiile Next sunt create de designerii companiei, iar principalele lor caracteristici sunt stilul, clasa si calitatea, care urmeaza indeaproape tendintele care fac legea in lumea modei.
Primul catalog Next, care include colectiile companiei din diferite sezoane, a fost lansat in 1988. In catalogul primavara-vara 2007, care numara peste 350 de pagini, sunt prezentate colectiile exclusive ale Next, care se adreseaza femeilor, barbatilor, dar si copiilor.
Pentru a atrage clientii, Next a introdus in 1999 cumparaturile online. In acest mod, cumparatorii pot accesa cataloagele companiei disponibile pe Internet, din care isi pot alege produsele dorite, care vor fi livrate direct de companie.
Next continua sa isi imbunatateasca politica de customer service prin introducerea de noi initiative, cum ar fi livrarea produselor a doua zi de la plasarea comenzii. Clientii isi pot crea conturi online si isi pot plati produsele in acest mod. De asemenea, ei pot returna produsele nedorite la fiecare dintre magazinele Next din intreaga lume.