http://interactivemultimediatechnology.blogspot.com/ Un blog pentru cei pasionati de evolutia tehnologica. Multimedia interactiva sau tehnologie educationala, motoare de cautare personalizate pentru copii, informatii despre ultimul IPod sau despre interactiunea om - computer, acest site contine informatii si legaturi cu alte surse despre ce s-a mai inventat in domeniul tehnic in ultima vreme.   http://hubblesite.org/ Un site despre telescopul Hubble trimis de NASA in spatiu. Iesit din comun direct in spatiul cosmic. Ce imagini poti vedea cu el, explorarea cosmosului si un glosar cu toti termenii intalniti in acest domeniu. Desi telescopul de pe orbita Pamantului este de dimensiunea unui autobuz, cei mici gasesc pe acest site un ghid care ii invata cum sa isi poata construi propriul telescop Hubble la o scara mai mica. Pentru elevi poate fi interesant sa invete sa-si construiasca propria cometa dupa ce au vazut ultimele imagini inregistrate de pe orbita.   http://earthguide.ucsd.edu/ Un site educativ despre tot ce inseamna planeta Pamant, despre oceane si fenomene atmosferice, cutremure si fotosinteza. Detalii despre ce este un tsunami sau despre cum sunt cutre­murele in California, fotografii si video, toate acestea sunt regasite pe site. Daca nu sunt de ajuns informatiile, ele sunt insotite de bi­blioteca de imagini, harti, diagrame si glosare. Un instrument util ce ii poate ajuta pe copii sa inteleaga mai bine mediul inconjurator.   http://scienceblogs.com/moleculeoftheday/ O molecula pe zi. Asta iti propune autorul acestui blog. Organice, anorganice, sinteza sau nu chiar o molecula sunt categorii in care se regasesc bazele tuturor substantelor, obiectelor si alimentelor pe care le intalnim zilnic. Nu cunosti o anumita substanta trecuta pe vreo eticheta? Aproape sigur vei gasi explicatia ei aici afland eventual si ce altceva mai contine aceeasi molecula. Conform spuselor autorului: "Mo­lecule - Ar fi bine sa te inveti sa traiesti cu ele".   http://www.euronet.nl/users/janpar/virtual/ocean.html Ce vezi cand te plimbi pe malul unui ocean? Indiferent daca ai avut sau nu ocazia unei astfel de promenade, acest site iti prezinta partea "nevazuta" a acestuia: forme microscopice de viata din apele marine. Unele arata ca meduzele sau pestii, altele juri ca sunt taratoare cu mustati. Schimba-ti profesia pentru cateva ore pentru a deveni scafandru echipat cu un microscop si exploreaza.   http://www.billnye.com/flash.html Un site despre fizica si chimie, Pamant si spatiu, om si natura. Are "retete" pentru experimente interesante din aceste domenii, iti propune intrebarea saptamanii si iti readuce aminte inventii si dscoperiri. Vrei sa trimiti o felicitare cuiva care este pasionat de vreunul din domeniile de mai sus? Poti face asta tot de pe acest site, deoarece are propuneri simpatice de  e-cards cu experimente.   http://www.zslprints.com/ Gradina zoologica londoneza, in fotografii. Societatea Zoolo­gica londoneza face publice fotografiile cu animale. Acestea pot fi cumparate pe panza ori hartie sau doar vizionate. Multitudinea de imagini prezinta nu doar speciile prezente astazi la aceasta gradina zoologica, dar si fotografii facute incepand cu perioada din jurul anului 1860. Nu lipsesc nici lucrari de arta cu locuitorii acestei gradini zoologice.   http://www.exploratorium.edu/poles/index.html Cum este lumea la Polul Sud? Cum arata oceanul sub calota polara? Urmareste o serie de cercetatori care au filmat studiile efectuate in aceasta zona. Poti vedea cum este sa stai pentru un timp la statia de cercetare de pe aceasta "plaja" sau poti petrece un timp printre "domnii in frac". Un site interactiv, simplu de "utilizat", care te poate si convinge sa dai o fuga pana la Polul Sud.

Jurnalul National