Pilotul echipei McLaren Mercedes, Lewis Hamilton, nu a fost sanctionat dupa ce nu a respectat regulamentul obligatoriu cind rula in spatele safety car-ului in timpul Marelui Premiu de Formula 1 din Japonia. Incidentul a fost investigat dupa ce Hamilt
Pilotul echipei McLaren Mercedes, Lewis Hamilton, nu a fost sanctionat dupa ce nu a respectat regulamentul obligatoriu cind rula in spatele safety car-ului in timpul Marelui Premiu de Formula 1 din Japonia. Incidentul a fost investigat dupa ce Hamilton a fost acuzat ca a provocat lovirea dintre Sebatian Vettel (Toro Rosso) si Mark Webber (Red Bull), care erau in spatele pilotului englez. Ancheta a pornit dupa ce pe Internet a aparut o inregistrare cu manevra considerata periculoasa pe care a facut-o componentul echipei McLaren.

O noua echipa in Formula 1

Inscrierea echipei Prodrive in Campionatul Mondial de Formula 1 din 2008 va fi analizata, pe 24 octombrie, de catre Curtea de Apel a Federatiei Internationale de Automobilism (FIA), la cererea echipei Williams-BMW. "Dupa ce a primit o scrisoare de la Williams privind legalitatea inscrierii echipei Prodrive in CM din 2008, presedintele FIA, Max Mosley, a trimis cazul la Curtea de Apel", se arata intr-un comunicat al FIA, dat publicitatii vineri. Williams sustine ca Prodrive, care este inscrisa ca a 12-a echipa din CM din 2008, doreste de fapt sa foloseasca un sasiu cumparat de la una dintre celelalte 11 echipe din campionat, cel mai probabil de la McLaren-Mercedes. Cotidianul "Marca" a scris marti ca McLaren-Mercedes studiaza posibilitatea de a se scinda in sezonul viitor. Astfel, team-ul britanic, condus de Ron Dennis, ar putea concura cu licenta viitoarei echipei Prodrive, avindu-l ca pilot pe Lewis Hamilton, in timp ce Fernando Alonso si Pedro de la Rosa ar ramine la Mercedes, care va pastra licenta actuala. "Marca" nota ca masinile ambelor echipe vor fi fabricate la Woking, unde in loc de 8 sau 9 sasiuri pe an se vor fabrica 12 sau 13.

Razboiul celor mici

Curtea de Apel a FIA se va reuni pe 12 octombrie, pentru a analiza diferendul dintre echipele Toro Rosso si Spyker, aparut dupa MP al Japoniei, unde Adrian Sutil (Spyker) a primit un punct, pentru locul 8, dupa ce Vitantonio Liuzzi (Toro Rosso) a fost penalizat de comisari, informeaza AFP. "Apelul depus de Automobil Club Italia (ACI) in numele echipei Toro Rosso impotriva deciziei comisarilor de cursa de la MP al Japoniei, de pe 30 septembrie, va fi analizat vineri, 12 octombrie. O decizie in acest caz ar putea fi luata simbata, 13 octombrie", a anuntat Federatia Internationala de Automobilism (FIA). Pilotul Adrian Sutil (Spyker) a recuperat punctul acordat ocupantului locului 8 la Grand Prix-ul Japoniei, dupa ce Vitantonio Liuzzi (Toro Rosso) a fost penalizat cu 25 de secunde de catre comisarii de cursa. "Douazeci si cinci de secunde sint adaugate timpului lui Vitantonio Liuzzi la sosire pentru ca a depasit in timp ce comisarii de cursa fluturau steagurile galbene", au comunicat atunci comisarii de cursa.

CITESTE SI Ferrari, alt carambol cu afacerea de spionaj


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.