Autoritatile chineze au hotarat sa interzica reclamele radiofonice si televizate la sutiene de tip push-up sau la lenjerie intima intr-o incercare de a suprima asa-numita "poluare sociala" cu care se confrunta tara.

MASURI DRASTICE. Dupa ce au decis sa interzica reclamele cu limbaj sau comportament obscen si violent, oficialii de la Beijing s-au gandit sa inaspreasca deciziile inaintea unui congres al Partidului Comunist ce are loc o data la cinci ani. "Medicamentatia ilegala care pretinde ca sporeste performantele sexuale si alte astfel de reclame reprezinta o amenintare grava asupra societatii noastre. Nu numai ca publicitatea de acest fel ii pacaleste pe oameni, dar si polueaza social populatia", se arata in comunicatul autoritatilor. Difuzarea unor astfel de reclame aduce atingere credibilitatii televiziunii de stat si afecteaza imaginea Partidului Comunist Chinez, conchide instiintarea oficiala. China a introdus deja reguli stricte in ceea ce priveste productiile televizate, in prezent fiind interzis votul prin SMS practicat in cadrul a numeroase emisiuni concurs din Occident. De asemenea, Internetul se afla sub supraveghere stricta, companii gigant precum Google sau Yahoo fiind nevoite sa cenzureze o parte din continut pentru a ramane pe piata chineza.