Aproape 80 de persoane din orasul Troy au reclamat la politie ca au primit telefoane cu un mesaj automat de la un pretins reprezentant al Bancii Flagstar care ii anunta ca li s-a dezactivat contul bancar. Primele telefoane au fost date duminica trecuta.
"Li se ofera un alt numar de telefon la care sa sune, iar oamenii spun numarul contului si codul PIN pentru ca respectivul cont sa fie reactivat", a declarat politistul Gerry Scherlinck.
Potrivit lui Scherlinck, persoanele care au primit aceste apeluri nu sunt cu totii clienti Flagstar Bank, cei care au apelat alegand la intamplare diferiti oameni care locuiesc in zone unde se afla multe filiale ale bancii.
Autoritatile au precizat ca telefoanele au fost date din Romania, insa nicio arestare nu s-a efectuat deocamdata in acest caz.
"Am simtit ca este important sa avem o abordare activa si sa transmitem acest mesaj comunitatii, pentru ca cea mai buna metoda de a preveni sa fii o victima este sa educi clientii", a explicat directorul de securitate al Bancii Flagstar, John Beeskow.
Mediafax
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro