Comparativ cu anul precedent, se estimeaza ca vanzarile Grupului Flamingo International vor creste cu aproximativ 30%. La majorarea vanzarilor va contribui in mod esential dezvoltarea extensiva a retelei Flanco World. Obiectivul retailerului pentru anul 2008 este o noua crestere de 30% in ceea ce priveste volumul vanzarilor. In prezent, reteaua Flanco isi mentine o pozitie de frunte pe segmentul de retail de electronice si electrocasnice, detinand 92 de magazine. Prin implementarea pe piata romaneasca a unui model de succes la nivelul tarilor vest-europene, reprezentantii Flamingo International au incredere in faptul ca deschiderea noilor magazine Flanco World va sustine cresterea profitabila a grupului.Magazinele Flanco au suprafete de 1.000-3.000 mpConceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete mari de vanzare, cuprinse intre 1.000 si 3.000 metri patrati, cu o oferta generoasa de produse (cateva mii), amplasate in orase medii si mari, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes pentru cumparatori. In prezent, Grupul Flamingo International deruleaza o ampla campanie de customer-satisfaction, punand accent deosebit pe training-ul dedicat personalului magazinelor, cu scopul optimizarii calitatii si aptitudinilor acestuia, in sensul oferirii de consultanta pre si post-vanzare la cele mai inalte standarde internationale. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service.Flamingo activeaza in Romania din 1994Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994 si este la ora actuala al doilea mare jucator pe piata de profil din Romania. Principalul obiect de activitate al companiei este comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performantelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.
Inca de la inceput, compania s-a pozitionat pe piata locala printr-un model de business european, lansand in premiera in Romania produse si concepte inovative precum: primul notebook romanesc (Flamingo Navigator), primul magazin self-service de IT&C (Flamingo Lahovari), primul sistem de creditare (in reteaua Flanco), primul centru logistic deschis de o companie romaneasca pe piata internationala (Flamingo Olanda) primul concept de Home Digital de pe piata din Romania, si primul portal web de IT&C.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro