Flanco World, reteaua de magazine de mare suprafata operate de Flamingo International, isi va dubla numarul de locatii de la 9, cate numara la inceputul anului 2007, la 20 pana la finalul anului, ca urmare a investitiilor majore realizate de retailer. In luna octombrie va fi atins cel mai rapid ritm de crestere al retelei, compania urmand sa deschida, in mai putin de 3 luni, 7 noi magazine Flanco World in tara. "Ne vom baza pe o dezvoltare extensiva a conceptului Flanco World. Faptul ca in mai putin de 3 luni vom deschide 7 astfel de locatii de suprafata mare demonstreaza puterea financiara a grupului si hotararea sa de a-si consolida pozitia pe piata retailului de produse electronice, electrocasnice si IT&C. Prin dezvoltarea sustinuta a retelei Flanco World, ne propunem sa atingem o suprafata de vanzare de aproximativ 55.000 mp pana la sfarsitul lui 2007 si de 65.000 mp pana la sfarsitul lui 2008", a declarat Jiri Rizek, CEO la Flamingo International, intr-un comunicat oficial.Vanzarile Flanco vor creste cu 30%In doar 2 ani de la deschiderea primului magazin Flanco World, reteaua a ajuns la un numar de 13 unitati operate in principalele regiuni ale tarii. Retailerul a cunoscut astfel cea mai importanta evolutiei pe piata de retail pentru aceasta categorie de magazine.
Comparativ cu anul precedent, se estimeaza ca vanzarile Grupului Flamingo International vor creste cu aproximativ 30%. La majorarea vanzarilor va contribui in mod esential dezvoltarea extensiva a retelei Flanco World. Obiectivul retailerului pentru anul 2008 este o noua crestere de 30% in ceea ce priveste volumul vanzarilor. In prezent, reteaua Flanco isi mentine o pozitie de frunte pe segmentul de retail de electronice si electrocasnice, detinand 92 de magazine. Prin implementarea pe piata romaneasca a unui model de succes la nivelul tarilor vest-europene, reprezentantii Flamingo International au incredere in faptul ca deschiderea noilor magazine Flanco World va sustine cresterea profitabila a grupului.Magazinele Flanco au suprafete de 1.000-3.000 mpConceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete mari de vanzare, cuprinse intre 1.000 si 3.000 metri patrati, cu o oferta generoasa de produse (cateva mii), amplasate in orase medii si mari, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes pentru cumparatori. In prezent, Grupul Flamingo International deruleaza o ampla campanie de customer-satisfaction, punand accent deosebit pe training-ul dedicat personalului magazinelor, cu scopul optimizarii calitatii si aptitudinilor acestuia, in sensul oferirii de consultanta pre si post-vanzare la cele mai inalte standarde internationale. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service.Flamingo activeaza in Romania din 1994Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994 si este la ora actuala al doilea mare jucator pe piata de profil din Romania. Principalul obiect de activitate al companiei este comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performantelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.
Inca de la inceput, compania s-a pozitionat pe piata locala printr-un model de business european, lansand in premiera in Romania produse si concepte inovative precum: primul notebook romanesc (Flamingo Navigator), primul magazin self-service de IT&C (Flamingo Lahovari), primul sistem de creditare (in reteaua Flanco), primul centru logistic deschis de o companie romaneasca pe piata internationala (Flamingo Olanda) primul concept de Home Digital de pe piata din Romania, si primul portal web de IT&C.