Casa de moda italiana Armani a deschis, miercuri, un prim magazin de desfacere a produselor sale in Second Life, universul virtual tridimensional accesibil pe internet. Magazinul virtual este o replica a reprezentantei Armani din centrul orasului Milano. Internautii se vor putea plimba prin magazin unde vor gasi produse comercializate sub toate marcile casei de moda: Emporio Armani, Armani Jean Stores, Armani Fragance si Cosmetics. In magazin exista chiar si o cafenea, Armani Caffé. SHOPING. Cumparaturile se vor face in "dolari Linden", moneda virtuala de schimb in Second Life, convertibila in moneda reala. Cu ocazia lansarii magazinului, Giorgio Armani va intra in Second Life joi, prin intermediul avatarului sau, pentru a fi intervievat de Candy Pratts Price, directoarea revistei online Style.com. Armani si-a diversificat mult activitatea in ultima vreme. Creatorul italian si compania Samsung Electronics vor lansa sub o singura marca un televizor si un telefon mobil, dar si alte produse electronice care vor purta marcile ambelor companii. In 2004, Armani a deschis un lant de hoteluri de lux in parteneriat cu un concern din Dubai. NOUA LUME. Second Life, lumea virtuala in 3-D, a fost lansata pe internet in 2003 si in prezent numara 9 milioane de rezidenti din lumea intreaga. Dupa inregistrare, jucatori pot cumpara proprietati, incepe afaceri, organiza petreceri, urmari festivaluri de cinema si participa la concerte. In general, utilizatorii pot face aproape toate lucrurile pe care le fac in viata de zi cu zi, fara constrangerile lumii reale. Profitand de popularitatea jocului, mari companii, precum Reebok, Adidas si BMW, si-au lansat reprezentante in lumea virtuala.