Dupa internet, domeniul cu cea mai mare crestere a cheltuielilor publicitare este cel al revistelor nationale. Acesta a inregistrat o crestere a cheltuielilor publicitare de 8,4% in prima jumatate a anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, si au ajuns la 9,5 miliarde de dolari. Cele mai mari cheltuieli de publicitate in revistele nationale americane au fost inregistrate de medicamente si de produsele naturiste. Companiile care ofera astfel de produse au cheltuit in publicitatea din reviste, in primul semestru al anului, cu 17% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, si au ajuns la o valoare a cheltuielilor de 1,1 miliarde de dolari.
Compania care a cheltuit cel mai mult in publicitatea din SUA, in prima jumatate a acestui an, este Procter & Gamble (1,7 miliarde de dolari), si este urmata, pe locul doi, de General Motors (954 de milioane de dolari) si, pe locul trei, de operatorul de servicii de telefonie AT&T (914 milioane de dolari). Cel mai mare trust media din lume, Time Warner, s-a clasat pe locul sapte in topul cheltuielilor publicitare, cu 650 de milioane de dolari.
Compania care a utilizat cel mai des strategia de product-placement (plasarea strategica a unor produse in emisiuni TV si online) in primul semestru al acestui an este Coca-Cola, care a aparut in cadrul programelor TV din SUA de peste 3.000 de ori.
Studiul a fost realizat de firma de cercetare Nielsen Company pe baza informatiilor de la clientii si agentiile de publicitate. Nielsen Company este o firma internationala de cercetare media si analiza de piata ce activeaza in peste o suta de tari.