Companiile de media isi concentreaza atentia asupra publicului-tinta. Apetitul copiilor si adolescentilor pentru aventuri virtuale se reflecta in evolutia numarului si popularitatii lumilor virtuale.

Recenta achizitie a site-ului Club Pen
Companiile de media isi concentreaza atentia asupra publicului-tinta. Apetitul copiilor si adolescentilor pentru aventuri virtuale se reflecta in evolutia numarului si popularitatii lumilor virtuale.

Recenta achizitie a site-ului Club Penguin de catre Walt Disney, in valoare de 350 de milioane de dolari, subliniaza concentrarea atentiei companiilor de media catre segmentul de public reprezentat de copii si adolescenti.

Club Penguin este un mediu virtual in care copiii sunt invitati sa se joace si sa interactioneze unii cu altii. Acest site este unul dintre cele mai expansive medii virtuale pentru copii, in august 2007 avand 12 milioane de utilizatori inregistrati si 700.000 de abonati. Lumile virtuale devin destinatii tot mai atractive pe masura ce numarul internautilor tineri creste.


DE MICI. Potrivit estimarilor realizate de eMarketer pe baza internautilor americani, 41,5% dintre copiii cu varste cuprinse intre 3 si 11 ani vor folosi internetul cel putin o data pe luna in 2007. Asta inseamna ca aproape 15 milioane de copii din acest interval de varste vor fi online anul acesta, numarul urmand sa creasca pana la 16,6 milioane in 2011. Se estimeaza ca adolescentii vor naviga pe internet cel putin o data pe luna, in procent de 76,4%. Pana in 2011, procentul va ajunge la 87,1%.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.