Aproximativ 150 de pasageri erau blocati, marti dimineata, de aproape sapte ore, pe Aeroportul International Cluj-Napoca, informeaza Mediafax. Motivul este dat de faptul ca aeronava care trebuia sa ii duca spre Tunisia a fost redirectionata spre Budapesta din cauza cetii. NEMULTUMITI. Oamenii au acuzat firma Khartago Tours ca nu i-a anuntat despre intarziere si sustin ca vor depune plangere in instanta cerand plata unor despagubiri morale pentru disconfortul creat. "Avionul trebuia sa plece la ora 2,45 spre Tunisia. Am stat in sala de asteptare a aeroportului fara sa primim nici o informatie privind intarzierea. Am sunat la telefonul firmei, dar nu a raspuns nimeni. Ne-au stricat concediul", a declarat unul dintre pasageri. Acesta sustine ca in jurul orelor 4,30 s-a facut check-in-ul si pasagerii credeau ca vor pleca, dar au fost intorsi in sala de asteptare deoarece avionul nu aterizase. Anica Merisescu, o alta pasagera, a declarat la randul sau ca mai multi pasageri au dormit cu capul pe mese. "Este inadmisibil. Au fost multi care au dormit cu capul pe mese, unii au stau ore in sir in picioare pentru ca nu sunt suficiente scaune. In plus era si frig si curent", a spus Merisescu, adaugand ca printre pasageri erau si copii. REACTIE. Reprezentanta Khartago, Monica Pop, a afirmat ca avionul care trebuia sa aterizeze la Cluj-Napoca la ora 1,55, venind din Tunisia, a fost redirectionat spre Budapesta din cauza cetii. "Cand se va ridica ceata si vor fi create conditii pentru aterizare, avionul va veni iar pasagerii se vor imbarca spre Tunisia", a spus Pop. Pasagerii sustin insa ca la ora la care avionul lor trebuia sa plece nu era ceata si ca aceasta s-a instalat abia in jurul orelor 5. In jurul orelor 9, Khartago Tours a oferit pasagerilor apa si sandwich-uri.