Prutul S.A. din Galati, cea mai veche fabrica de ulei din Romania, a inregistrat in august o crestere cu 67% a vanzarilor de ulei marca Spornic, acelasi ritm avandu-l si celelalte marci din portofoliul companiei, Picasol si Prutul. Conform estimarilo
Prutul S.A. din Galati, cea mai veche fabrica de ulei din Romania, a inregistrat in august o crestere cu 67% a vanzarilor de ulei marca Spornic, acelasi ritm avandu-l si celelalte marci din portofoliul companiei, Picasol si Prutul. Conform estimarilor firmei, marca Spornic a obtinut luna trecuta o cota de piata de circa 12%. "Mentinerea unui raport pret-calitate cat mai bun a creat premisele realizarii unei cifre de afaceri in primul semestru de 17 milioane euro, mai mult cu 31% fata de prima jumatate a anului trecut", a precizat Mirela Olarescu, director Marketing & PR al Prutul."La baza strategiei actuale a companiei noastre stau cercetarea si intelegerea tendintelor pietei, dezvoltarea de produse noi, moderne, cu beneficii reale pentru consumator. "Spornic Masline", realizat din uleiuri de cea mai buna calitate, dupa o reteta atent controlata, este cel mai recent exemplu de produs nou introdus in portofoliul firmei. "Spornic Masline" este un amestec de uleiuri de floarea-soarelui si de masline extra-virgin, care imbina armonios savoarea gustului de masline cu proprietatile sale curative", a spus Olarescu. Produsul este prezentat in ambalaj de 1 litru si va beneficia de distributie nationala.Compania cu actionariat privat autohton este unul dintre primii patru producatori de ulei vegetal de pe piata romaneasca, care se ridica la circa 250.000 tone/an, principalii concurenti fiind Bunge, Cargill si Argus.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.