Paturile, marca
Paturile, marca Simplicity, au fost vandute in perioada ianuarie 1998 - mai 2007, la preturi cuprinse intre 100 si 300 de dolari, a anuntat Comisia pentru Securitatea Produselor de Consum (CPSC). Potrivit CPSC, panoul culisant al patului - care le permite parintilor sa ia copilul in brate fara a se apleca foarte mult - se poate detasa, lasand un spatiu in care bebelusul se poate bloca si rani. Comisia a anuntat ca a inregistrat sapte cazuri in care bebelusii s-au blocat din cauza panoului si alte 55 de incidente a caror natura nu a fost precizata. In cele doua cazuri soldate cu moartea copiilor - un bebelus de sase luni si unul de noua - panoul culisant nu a fost montat corect.
CSPC ancheteaza moartea unui alt copil, in varsta de un an, care se afla intr-un patut de aceeasi marca, dar model mai recent. Modelele mai vechi vor fi reparate gratuit de di stribuitor, asigura autoritatile.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro