Aeroportul International „Traian Vuia“ din Timisoara este singura aerobaza din tara care, la incheierea exercitiului bugetar pe 2006, a raportat Ministerului Transporturilor (MT) ca, fara sa fi utilizat transferuri de la bugetul de stat,
Aeroportul International „Traian Vuia“ din Timisoara este singura aerobaza din tara care, la incheierea exercitiului bugetar pe 2006, a raportat Ministerului Transporturilor (MT) ca, fara sa fi utilizat transferuri de la bugetul de stat, a obtinut profit. La o cifra de afaceri de 19,6 milioane de lei, profitul brut obtinut a fost de 152.459 de lei. Sporirea cifrei de afaceri cu peste un milion de euro, doar in ultimul an, si perspectiva unor investitii de peste 360 milioane de euro pana in 2015 a intetit presiunile facute de presedintele Consiliului Judetean Timis (CJT), Constantin Ostaficiuc, pentru ca institutia pe care o conduce sa devina actionar la cel mai important aeroport din vestul tarii.

Demersurile sale nu sunt vazute cu ochi buni de reprezentantii MT, in subordinea caruia se afla aeroportul. „Suntem singurul aeroport din tara care realizeaza profit. Pe de alta parte, compania olandeza Arhicom, dar si Jafza International, din Emiratele Arabe Unite, ne-au facut o oferta serioasa de a investi in obiectivele pe care dorim sa le dezvoltam aici, fiind interesati, in special, de platforma logistica. Dl Ostaficiuc a decla nsat o veritabila campanie de lobby pentru a trece aeroportul in proprietatea CJT. A vorbit pana si cu premierul Tariceanu despre aceasta problema. Doar in 2005, cheltuielile de intretinere a aeroportului au depasit 5 milioane de euro. De unde va scoate CJT acesti bani, fara a mai vorbi despre sumele necesare investitiilor?


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.