Demersurile sale nu sunt vazute cu ochi buni de reprezentantii MT, in subordinea caruia se afla aeroportul. „Suntem singurul aeroport din tara care realizeaza profit. Pe de alta parte, compania olandeza Arhicom, dar si Jafza International, din Emiratele Arabe Unite, ne-au facut o oferta serioasa de a investi in obiectivele pe care dorim sa le dezvoltam aici, fiind interesati, in special, de platforma logistica. Dl Ostaficiuc a decla nsat o veritabila campanie de lobby pentru a trece aeroportul in proprietatea CJT. A vorbit pana si cu premierul Tariceanu despre aceasta problema. Doar in 2005, cheltuielile de intretinere a aeroportului au depasit 5 milioane de euro. De unde va scoate CJT acesti bani, fara a mai vorbi despre sumele necesare investitiilor?
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro