Heineken Romania a raportat afaceri brute de 120,2 milioane euro pentru primul semestru al anului 2007, cu 36% mai mult fata de aceeasi perioada a lui 2006, iar vanzarile au crescut cu 20%, informeaza un comunicat al companiei."Pentru prima jumatate a lui 2007, suntem incantati sa anuntam ca ne-am indeplinit obiectivele financiare propuse.Acest lucru a fost posibil pentru ca am continuat sa ne consolidam portofoliul de marci, sa ne optimizam reteaua de vanzari si distributie pe piata si sa investim in activitati de marketing si trade marketing. Desigur, si conditiile meteorologice favorabile au avut un impact pozitiv si ne-au sustinut eforturile generale", a declarat Edwin Botterman,CEO-ul Heineken Romania.Cea mai mare crestere in primul semestru al anului 2007 fata de perioada similara a anului trecut, de peste 40% , este a marcii Heineken."Crearea unui portofoliu castigator este un obiectiv esential pentru compania noastra. Avem cel mai diversificat portofoliu de marci de pe piata, acoperind toate segmentele. Suntem atenti la preferintele consumatorilor nostri, anticipam tendintele viitoare si aducem inovatii si savoare in viata lor. Insa in primul rand ne concentram asupra calitatii in tot ceea ce facem", a mai spus Botterman.