INVESTITIE - Campanie de promovare in bikini   Uitati de imaginile cu garduri de sarma ghimpata, soldati si puncte de verificare unde esti controlat la sange! Israelul inseamna mult mai mult de-atat, iar o campanie de promovare recent lansata incearca sa convinga cat mai multa lume.   Considerand ca Israelul este gresit perceput in lume, oficialii Ministerului de Externe au decis sa ia masuri. Astfel, pentru ca oamenii sa afle ca Israelul inseamna mai mult decat conflicte, autoritatile au demarat o campanie multimedia de promovare a imaginii tarii, pentru a imbunatati perceptia internationala.   BLOGGERI CELEBRI. Solutia gasita contra sumei de 2,87 milioane de euro a fost "sex si bloguri". Plus un pic de ironie la adresa echipei nationale de fotbal, relateaza cotidianul Telegraph. Prin urmare, cinci dintre cei mai influenti bloggeri din SUA au intrat pe statele de plata ale administratiei israeliene. Adusi in Tara Sfanta pentru o vacanta de o luna, misiunea lor este sa scrie pe blogurile lor despre ce vad si traiesc aici, transmitand un mesaj despre aceasta tara unui numar mare de cititori. "Nu suntem interesati de persoanele care spun ca viata in Israel este perfecta, vrem oameni reali, care vin aici si au o serie de experiente si care pot povesti si altor persoane despre ele", au declarat responsabilii campaniei.   FOTBAL SI FEMEI. In plus, o agentie de publicitate a realizat un filmulet in care sunt ridiculizate performantele slabe ale echipei israeliene de fotbal si care va fi distribuit pe e-mail. Pentru imbunatatirea imaginii tarii a fost aruncata in lupta si "artileria sexy", la care Israelul a apelat si in trecut. "Am efectuat numeroase studii privind imaginea Israelului in strainatate, in special in Statele Unite. Semnalele negative au venit din partea barbatilor cu varste intre 18 si 35 de ani, astfel incat am solicitat consiliere asupra modului cel mai bun in care se poate transmite un mesaj pozitiv in randul acestui segment, iar raspunsul a fost transmiterea de imagini sexy", spun oficialii israelieni.