"Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze", de la Editura Publica, este un best-seller scris de doi economisti suedezi, tradus deja in 34 de limbi.

O carte din familia "ajuta-te singur", dupa cum spun autorii, dar una cu totul deosebita: in loc sa ne spuna ce sa credem, ne invita sa ne gandim la transformarile ce remodeleaza in prezent societatea, industriile, companiile, slujbele si propriile noastre vieti. O carte ce demonstreaza ca mintea bate muschii in orice domeniu, cu atat mai mult in cel al afacerilor.

Traim vremuri funky... sau, pe romaneste, neconventionale. Si, ca sa nu iesim din joc, trebuie sa iesim din turma. Cum? Folosindu-ne cea mai importanta resursa de care dispunem, creierul, pentru a fi... funky. Cheia succesului in societatea de astazi - in care internetul face ca aproape orice sa fie disponibil oricui, oriunde si oricand - se reduce la om si la abilitatea lui de a crea. De a gasi acele nise inguste de piata pe care nimeni nu s-a gandit sa le exploateze, de a fi original, ba chiar nebun (in sensul bun al cuvantului). Avem nevoie de afaceri diferite. Avem nevoie de afaceri inovatoare. Avem nevoie de afaceri imprevizibile, surprinzatoare. Daca acum cativa zeci de ani fiecare noua descoperire avea perioada ei de glorie si de invincibilitate, astazi totul se inventeaza si se reinventeaza atat de repede incat noul se transforma in vechi peste noapte!

Cartea este una de exceptie. Conform unui sondaj recent Bloomsbury, "Funky Business" se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile. La randul sau, Thinkers 50, clasamentul bianual global al celor mai importanti ganditori din domeniul managementului, ii plaseaza pe autorii cartii pe locul 9 in intreaga lume si pe prima pozitie in Europa in 2005.