30% dintre firme nu au alocat insa nici un ban pentru training pentru 2007, astfel ca media banilor pe angajat de catre firmele care cheltuiesc pentru perfectionarea personalului este de 125 de euro, ceea ce, raportat la preturile de pe piata de training romaneasca, inseamna doar doua zile pe an pentru fiecare angajat.
La polul opus, top-managerii au parte de mai multa atentie din partea companiei, cheltuielile pentru training fiind de 247 de euro pe an. Cu toate acestea, prezenta la traininguri a managerilor este cu o treime mai mica decat cea a celorlalti angajati.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro