VW: Caddy, Maxi si BlueMotion  Volkswagen Autovehicule Comerciale prezinta in premiera mondiala, in cadrul Salonului Auto International de la Frankfurt (IAA), noul Caddy Maxi si un prototip ce se apropie vehiculului de serie, Caddy BlueMotion. C
VW: Caddy, Maxi si BlueMotion Volkswagen Autovehicule Comerciale prezinta in premiera mondiala, in cadrul Salonului Auto International de la Frankfurt (IAA), noul Caddy Maxi si un prototip ce se apropie vehiculului de serie, Caddy BlueMotion. Caddy Maxi este cu 47 de centimetri mai lung, acoperind segmentul de piata dintre Caddy si Transporter. Noul Caddy BlueMotion se remarca printr-un consum de doar 5,7 litri. De asemenea, in cadrul IAA, se consemneaza in premiera mondiala aparitia Multivan-ului PanAmericana cu tractiune integrala. Noutatile Noul Caddy Maxi Life. In el se regasesc calitatile unui minivan si polivalenta unei dubite compacte, formand astfel o noua clasa de vehicule utilitare. In comparatie cu popularul Caddy, Maxi a fost lungit de la 4,41 metri la 4,88 metri. Astfel s-a creat un volum de incarcare fara precedent: pana la 4.200 litri.In curand, Caddy Maxi va fi disponibil in varianta Life, urmand apoi si Caddy Maxi Kombi si Caddy Maxi Furgon. La bordul noului autovehicul comercial Volkswagen se afla si un motor de top: 103 kW cu 140 CP TDI. Premiera mondiala nr. 2 Odata cu noul prototip foarte apropiat vehiculului de serie, Caddy BlueMotion, Volkswagen Autovehicule Comerciale prezinta un automobil economic, care protejeaza mediul inconjurator. Consumul normal pentru un Caddy BlueMotion cu motor de 77 kW si 105 CP si filtru de particule Diesel in dotarea de serie a scazut prin multe ajustari tehnice si aerodinamice cu 0,6 litri, ajungand la 5,7 litri de motorina. Aceasta valoare corespunde unor emisii de CO2 de 149g/km (minus 18g/km). Premiera mondiala nr. 3 Pentru marile aventuri a fost conceput Multivan PanAmericana cu tractiune integrala. El aminteste de drumul de aproximativ 23.000 km din Alaska pana in Ţara de Foc - numit si PanAmericana. Aceasta ruta a fost strabatuta in anul 1999 intr-un timp record, de numai 15 zile, de un Multivan cu tractiune integrala. Intreaga echipare de pe Multivan PanAmericana a fost adaptata pentru astfel de aventuri. Optional, va fi disponibil si un sasiu cu garda la sol crescuta cu 55 mm si o transmisie in reprize scurte.Pe piata romaneasca, Caddy Maxi si Multivan PanAmericana vor fi disponibile incepand cu anul 2008.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.