Mall-ul se desfasoara pe 85.000 mpInvestitia este de 150 milioane euro Baneasa Shopping City reprezinta o investitie de 150 milioane euro si este, de departe, unul dintre cele mai mari mall-uri aflate in dezvoltare la ora actuala in Romania. Lucrarile de constructie au demarat anul trecut si se preconizeaza ca vor fi finalizate in primavara lui 2008. "In Baneasa Shopping City se lucreaza din plin. Structura de otel a geamurilor securizate este deja fixata, iar fatada constructiei este asamblata. Peretii de compartimentare din gips carton ai magazinelor sunt in proportie de 80% completati, iar peretii din zidarie sunt in proportie de 50% construiti. Lucrarile de finisare sunt in plina desfasurare, se lucreaza la fixarea sticlei pentru luminator, iar directionalele sunt pregatite pentru fabricare si montaj", a declarat, intr-un comunicat oficial, Ali Ergun Ergen - Administrator & Retail Development Manager in cadrul companiei Baneasa Developments.Baneasa Developments va inaugura mult-asteptatul centru comercial Baneasa Shopping City, care este localizat in aria comerciala Baneasa. Parte integranta a proiectului Baneasa, mall-ul va aduce o noua dimensiune ariei comerciale din zona, dand nastere unui adevarat centru al modei, gastronomiei si divertismentului. "Baneasa Shopping City este, intr-adevar, cel mai asteptat mall din Romania, un concept nou pe piata de retail autohtona. Ne-am propus sa construim un oras al modei, al gastronomiei si al divertismentului, iar Baneasa Shopping City incepe deja sa se contureze in acest sens", a precizat Ali Ergun Ergen. 50% din suprafata totala este inchiriata de branduri de renume In viitorul mall, aproape 50% din suprafata totala inchiriabila reprezinta branduri nou intrate pe piata din Romania, iar in acest moment, procesul de inchiriere este finalizat in proportie de 100%. Odata cu evenimentul de lansare a mall-ului, doua dintre cele mai cunoscute branduri din lumea modei, Peek & Cloppenburg si Inditex Group, cu Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, ZARA Home si Oysho, isi vor deschide primele magazine din Romania in Baneasa Shopping City. "Cel mai asteptat mall" va oferi si primul food-court pe 3 niveluri din Romania, cu un parter dedicat segmentului fast-food, un prim etaj dedicat restaurantelor si cu un etaj 2 dedicat segmentului club & lounge. Baneasa Shopping City va aduce, in urmatoarea faza, doua concepte unice pe piata din Romania in cadrul celui mai mare centru de distractie din Romania, cu 30.000 mp de spatii de divertisment pentru intreaga familie FEC (Family Entertainment Center), precum si un spatiu de divertisment pentru copii KEC (Kids Entertainment Center). Investitia in proiectul Baneasa este de 1,8 miliarde euro Baneasa Shopping City este o constructie desfasurata pe 85.000 mp, care va integra 220 de magazine la cele mai inalte standarde europene. Mall-ul face parte din aria comerciala Baneasa, care are o suprafata totala de 450.000 mp. Zona de retail din Baneasa include: IKEA, retailerul numarul 1 in mobila din lume, Carrefour, unul dintre cei mai importanti retaileri din tara, Feeria, Metro, cel mai important magazin "cash & carry" din Romania, Bricostore, unul dintre cele mai de succes magazine Do-It-Yourself din tara, Mobexpert, retailerul si producatorul numarul 1 in materie de moda, si Motor City, dedicat vanzarii celor mai faimoase branduri de masini, care se va deschide in 2008.Zona Comerciala Baneasa Area este una din cele 3 parti integrante ale proiectului Baneasa, cel mai mare proiect urban mixt din Sud-Estul Europei. Investitia se ridica, in acest proiect care acopera o suprafata totala de 221 ha, la 1,8 miliarde euro. In afara de zona de retail de 450.000 mp, proiectul Baneasa va cuprinde peste 5.000 de unitati locative, in Baneasa Residential, si un business park care va cuprinde 160.000 mp de spatii de birouri, clasa A si A+, in Baneasa Business & Technology Park.