Sub sloganul "Sa pastram Romania curata!'',  URBB, in parteneriat cu Fundatia Mereu Aproape si Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, lanseaza campania sociala Tu si Umbrela Verde - Mereu Aproape. "Acest program isi propune sa actioneze in
Sub sloganul "Sa pastram Romania curata!'', URBB, in parteneriat cu Fundatia Mereu Aproape si Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, lanseaza campania sociala Tu si Umbrela Verde - Mereu Aproape. "Acest program isi propune sa actioneze in principal la nivelul mentalitatilor si sa schimbe atitudinea romanilor fata de natura, a declarat Shachar Shaine, presedinte URBB.Compania a investit pana acum 100.000 de euro in producerea spotului care ii va indemna pe romani sa protejeze mediul inconjurator.Mihaela Radulescu, Simona Patruleasa, Simona Gherghe, Vlad Ionescu si Lucian Mandruta sunt doar o parte dintre vedetele care isi vor asocia numele cu aceasta campanie.Compania URBB, initiatorul programului, este unul dintre cei mai mari producatori de pe piata berii si cea a bauturilor racoritoare din Romania, portofoliul companiei cuprinzand exclusiv marci internationale premium: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini. Numarul angajatilor companiei URBB depaseste 925 de persoane.Mai nou, toate produsele companiei URBB vor purta mesaje care ii vor indeamna pe romani ca dupa consumarea continutului, sa nu arunce ambalajele la intamplare.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.