1999 a fost un an propice de debut pentru emisiunile „Din dragoste", „Surprize, surprize...", „Garantat 100%" si „D’ale lu’ Mitica", care au devenit unele dintre cele mai longevive programe autohtone.

La cei 42 de ani pe care i-a implinit anul acesta, „Teleenciclopedia" este brandul cel mai longeviv de pe micul ecran, rezistind pina si cenzurii din perioada comunismului, atunci cind romanii aveau parte doar de doua ore de program. Tot in curtea TVR-ului, „Surprize, surprize…", „Garantat 100%" si „D’ale lu’ Mitica" au implinit opt ani pe sticla romanilor. La fel de mult timp a rezistat si Mircea Radu pe Antena 1, dar a fost luat la longevitate de colega sa de la pupitrul stirilor, Alessandra Stoicescu, si de rivala ei de la PRO TV, Andreea Esca. Tot pe lista veteranilor, Dan Diaconescu s-a incapatinat sa ramina senzational in grila, cu o emisiune neschimbata.

„Secretul longevitatii «Teleenciclopediei» sta in temele de interes general, senzationale, in melodia de generic si in comentariile lui Florian Pittis, Mariana Zaharescu si Lucia Muresan", arata ingredientele concentrate Cornelia Radulescu, realizatoarea „Teleenciclopediei". Desi ratingurile emisiunii au scazut putin cite putin in ultimii ani, programul ramine unul cu o audienta destul de buna pe tronsonul lui orar. Conform TNS-ABG International, daca in 2001-2003 „Teleenciclopedia" avea virfuri, la nivel national, cu 3.658.000 de telespectatori, in 2007 a ajuns la un maximum de 1.573.000 de telespectatori. Si in tranzitie insa, TVR-ul a mizat pe continuitatea emisiunilor.