27 de profesionisti europeni in marketing, comunicare si advertising sint asteptati la Bucuresti in perioada 26-28 septembrie pentru a participa la Summit-ul European al International Advertising Association (IAA), cel mai important eveniment din industria publicitatii.

Contactat de Cotidianul pentru a oferi mai multe detalii, Razvan Gavrilescu, manager de proiect IAA, a enumerat din lista participantilor care vor fi prezenti la summit pe Jean Pierre Teyssier, Chairman European Advertising Alliance, Jacques Bille, Vicepresident European Union Affairs, si Charles Stopford, Global Media Director Unilever.

Printre temele care vor fi abordate in cadrul evenimentului IAA, potrivit declaratiilor lui Gavrilescu, se afla autoreglementarea, cel mai eficient instrument pentru o comunicare comerciala responsabila, creativitatea, diferentiator si accelerator al businessului din ziua de azi, si responsabilitatea, un nou atribut de marketing.

Ideea campaniei de comunicare a evenimentului, conceputa de agentia McCann, a plecat de la tema summitului: "Europa. Schimbare continua". "Intreaga comunicare se afla sub o zodie a schimbarii, iar oamenii de marketing si specialistii din advertising si comunicare trebuie sa tina pasul cu aceste schimbari. De aici pina la ideea de creatie a mai fost un singur pas: daca industria comunicarii evolueaza atit de rapid, se poate intimpla ca mijloacele traditionale de comunicare sa dispara intr-o buna zi, iar locul lor sa fie luat de comunicarea virtuala", a explicat Irina Trifu, Account Manager McCann.